Ja, det är alltid så härligt, igen en som kritiserar men inte kommer med något eget. Golden, du som är så insatt, tala om för oss andra då, ge oss den kunskap du anser dig besitta, ingen skulle bli gladare än vi här på forumet!
Och var finns då alla de forum du hänvisar till som tydligen är så professionella och varför är du här och förstör våra sandslott i vår sandlåda?
Ett forum är till för all slags diskussioner, inte bara ren rå fakta, utan det måste också få finnas plats för lite filosoferande och utifrån ett känslomässigt perspektiv kunna få vädra sina tankar och funderingar. Här har vi ju bifogat en hel del länkar där man kan sätta sig in i det thailändska systemet och valprocedurer, så vad är det som är fel?
Om man nu inte är så insatt i saker och ting, skall man då inte kunna få vara med i ett forum, som du själv påpekar så är det ju ingen här som sagt att man vet, kan eller är expert så varför nöjer du dig inte med detta då?
Jag kan inte förstå vad som är vilseledande här, påstår du att hänvisningar till Bangkok Post eller andra länkar här inte är korrekta eller? Om du tycker att hänvisningarna är felaktiga t ex, så klaga där då inte här.
"
Här blir det bara fel, på grund av grund läggande politiska kunskaper", hur kan något bli fel om man har grundläggande politiska kunskaper? Om man har grundläggande kunskaper i något har man bra kunskaper som vilar på stabil grund. Jag har mött många i mitt liv som fladdra uppe i det blå och tror de kan och vet allt, men när det kommer till kritan har de inga som helst
grundläggande kunskaper om något, så Golden jag blir inte speciellt imponerad, ty till det krävs det mycket mer?
Här vädrar vi bara våra känslor och tankegångar över valet i Thailand och jag tror ingen här har för avsikt att bli professor i Thailändska valet eller politiken!
Mvh Peter