Äldre nyheter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja, ge henne för allt i världen chansen att visa vad hon går för, det är väl åtminstone anständigt! ::)

Håller med ! :thumbsup: tragiskt med människor som haft makt men förlorat den. Trots detta försöker dom klamra sig kvar vid makten med alla metoder.

"Rolf " sa:
Vad är det för korkskalle som läckt ut till pressen kan man undra. Fan att dom aldrig kan hålla sej lite lugna.
Roffe!

Det är tur att någon läcker information, men alla som har ett samliv med en thai vet att thai älskar sina 15min i rampljuset...

"Berralund " sa:
Ja, ge henne för allt i världen chansen att visa vad hon går för, det är väl åtminstone anständigt! ::)
B-L

Fullständigt, med håll från min sida, låt flickan bli varm i kläderna innan man börjar sparka undan benen för henne...

"Jo-Be " sa:
Roffe!

Det är tur att någon läcker information, men alla som har ett samliv med en thai vet att thai älskar sina 15min i rampljuset...
B-L
Det var inte så jag menade, missförstånd. Om man vill ska PM ska man ju inte gå till pressen och basuner ut vad man ska göra.
Utan det ska ju ske i smyg, därför undrar jag vem som läckte.

Bra initiativ, kul att kolla den lilla videon en väl regisserat kaos, huvudsaken budskapet går fram :D
Men undrar om en av tjejerna i bilen behöver va rädd för bröst canser ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
39
Visningar
3 K
Sir One
S

Tillbaka
Topp