Bil kraschade rätt in i Erawan

Otäckt. :(

Sidan har nog blivit uppdaterad isf, för det står nu att man tror att det berodde på att ett blodkärl hade brustit i hjärnan.

Otäckt. :(

Sidan har nog blivit uppdaterad isf, för det står nu att man tror att det berodde på att ett blodkärl hade brustit i hjärnan.

I det här stycket หลังเกิดเหตุ มีเจ้าหน้าที่เข้าตรวจสอบในที่เกิดเหตุแล้ว เบื้องต้น คาดว่า ผู้ขับขี่รถคันดังกล่าว เกิดอาการลมชักกะทันหัน ทำให้ไม่สามารถบังคับรถได้ จนพุ่ง

...läste inte längre än hit...:wai:

Ja, det finns ju möjligheter att bli förvirrad. :)

Tur att ingen blev ihjälkörd iaf.

Ja initialt verkade det som en stroke enligt läkare, men troligen ett epileptiskt anfall. Ser nu också att Bangkok Post har den uppgiften, ja oavsett såg riktigt otäckt ut, tur att inte farten var högre.

Ja initialt verkade det som en stroke enligt läkare, men troligen ett epileptiskt anfall. Ser nu också att Bangkok Post har den uppgiften, ja oavsett såg riktigt otäckt ut, tur att inte farten var högre.

Tror det är i förvirring fortfarande. :) Jag uppfattar det som att det har varit lite fram och tillbaka och att det senaste man kam fram till var brustet blodkärl i hjärnan. Eller så kanske det bara är jag som är förvirrad och de har stenkoll. ;)

hehe...ja man får invänta lite, jag läste till "epilepsi" sen tyckte jag att jag fått nog info...hahah, det gäller ju all media egentligen.

Men rationalitet vid olyckor är ju inte Thai's starka sida, alla skall lägga sig i och det blir bara ett evinnerligt sjabbel och tjafs och ingen tar hand om de skadade.:)

Liknande trådar

A
Svar
3
Visningar
2 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp