Blandade Bangkok bilder

 
Skulle tro att brudarna på Hooters i USA skär av dig händerna om du närmar dig för mycket..??
Dom är nog rätt vana med "dregglare" och hanterar dom rakt av...
Såg ett program på TV igår om trenden med "Bröstbarer och -restauranger" i USA. Där finns flera kedjor nu och det är tydligen big business. Dom flesta profilerar sig tydligen som sportbarer med bra mat (med amerikanska mått) och iskall öl. Någon av dessa kedjor kommer att expandera internationellt så det är bara att vänta. Men samma strikta regler som på Hooters gäller naturligtvis men ögonen trillar nästan ur sina hålor. :p
 
Senast ändrad:
Såg ett program på TV igår om trenden med "Bröstbarer och -restauranger" i USA. adär finns flera kedjor nu och det är tydligen big business. Dom flesta profilerar sig tydligen som sportbarer med bra mat (med amerikanska mått) och iskall öl. Någon av dessa kedjor kommer att expandera internationellt så det är bara att vänta. Men samma strikta regler som på Hooters gäller naturligtvis men ögonen trillar nästan ur sina hålor. :p
Kanske en av dom kedjorna kommer till mig i Si Bun Rueang:cool::D:D:D:D:D:rolleyes:
 
Såg ett program på TV igår om trenden med "Bröstbarer och -restauranger" i USA. adär finns flera kedjor nu och det är tydligen big business. Dom flesta profilerar sig tydligen som sportbarer med bra mat (med amerikanska mått) och iskall öl. Någon av dessa kedjor kommer att expandera internationellt så det är bara att vänta. Men samma strikta regler som på Hooters gäller naturligtvis men ögonen trillar nästan ur sina hålor. :p
Vart och tagit en öl på hooters uteservering i Pattaya, tror det skiljer sig från Amerikanska.
Med små plattbröstade Thaidamer och Hooters shorts och T-shirt såg dom nästan mer påklädda ut än damerna i en risby, vart inte mycket att vrida på huvudet åt där ;)
 
Nana plaza
Nana Plaza  Bangkok.jpg
936126_644280835597869_1610512756_n.jpg
528426_504634666238950_1243691968_n.jpg
3..JPG
1..JPG
100115 (88).JPG
6..jpg
Mina Foton 2450.JPG
 
Admiral pub på hotel Mermaid ett danskt
mermaid.JPG
mermaid (2).JPG
mermaid (3).JPG
mermaid (4).JPG
mermaid (5).JPG
ägt hotel som alla Scandinaviska sjöfolk känner till ligger på soi 29
Det var där jag hamnade efter tips från dej när jag skulle åka hem, träffade en svensk sjöman som hette Charli, vi hade gått i samma sofia skola på söder i sthlm fast han hade gått en årskurs över mej, jag stannade i 5-6 och vi blev kompisar, dom dagarna var nog det mest händelserika i mitt liv, både var gäller partajande och skräck, b.l,a, lyckades han alltid där det var shower att tjejerna ville ha mej upp på scen,
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp