ChaiMai medlemsträff i Stockholm oktober 2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Sir One " sa:
Kul... Jag blir alltid dyngrak på Maria. By the way, jag har två skjortor som personalen på Lilla Maria gav mig för de stora inkomster som mitt ölpimplande gav dem... Lilla Maria är stängt idag....

du ser va som händer när du inte drar ditt strå till stacken :)

Ha de sköj ikväll och in med bilder sedan så vi får se vem som simmar under bordet :)

Metros löpsedel berättar att kräksjukan slår till. Hur kan dom veta att vi ska till Gröne Jägarn i kväll?

Ja ni, barnen har fått kräksjukan så vi blir tyvärr hemma i helgen. Men ingen fara, vi får säkert en ny chans om två år igen.

Nu är det inte länge kvar till kl. slår 17.00 och en massa CM:are anländer och gör Gröna Jägaren osäker :)

Vilka saknas

uploadfromtaptalk1351968417670.jpg

Blonderad //vakt stoppar en nykter Glimten 66 från att besöka vän på hotell Malmen på Söder i Stockholm. Vakten uppvisade tydliga rasistiska tendenser då Glimten medförde en i Skåne boende man och en kvinna av asiatiskt ursprung. Utan att genomföra ett alkoholtest på den på marken krypande Glimten fastslog nämnde man att han inte var välkommen som Sir Ones gäst på nämnda hotell. Till saken hör att Glimten fortfarande lider av sviterna efter den feber han ådrog sig i Pattaya och av den anlednlngen syntes något instabil vad lederna beträffar. Hans sjukdom vidimerades av närvarande Ket och Sir One men utan att blidka den imbecilla //väktaren med det blonderade kryllhåret. Anledningen till det nekade inträdet tros ligga i det faktum att Sir One flyttade från hufvudstaden för 39 år sedan och numera betraktas som utlänning av blonderade //vakter i rikets tjänst. Att Glimten skulle ha varit berusad motsägs av att han endast druckit en ringa mängd öl i form av 14 stora stark. CMs krälande reporter överväger att stämma den väktande och blonderande // för hets mot folkgrupp alternativt för försvårande att upprätthålla utskänkningstillstånd i restaurangnäring.

Redigerat av moderatorn. Rasistiska uttalanden är ej tillåtna.

Bilder från den av blonderade //vakten förmodade spritfesten

Red av moderatorn.

uploadfromtaptalk1351991799322.jpg

uploadfromtaptalk1351991837048.jpg

Trevligt att träffa dom tre tappra ChaiMaiarna med "svimmande bonusbordsgäst"
Jag kom undan från jobbet i cirka 1,5h och kan idag vara stolt över att man tog sig till träffen.

Ha en skönt bakfull dag ni tappra!

Det var ju många som skulle komma, de hade fixat barnvakt osv, men hoppas det blir mera nästa gång det arrangeras något, ev tar jag med mig en polare från Göteborg och kommer upp en helg till baksidan :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
1 K
R
G
Svar
1