Corona viruset sprider sig

Är detta verkligen sant så är det en befrielse. Men det måste testas ordentligt så det inte medför otrevliga biverkningar.

Jag undrar om det finns någon som på fult allvar vill ta fram ett vaccin. Finns inget värde i detta. Broms mediciner är big deal ett evigt behandlade. Så om du vill vara väl förberedd satsa dina kraft på en bredd aktifond med inriktning på ta fram broms mediciner.
Tyvärr är det så här det ser ut inget jag försvarar.
Jag tror aldrig vi kommer se ett vaccin finns helt enkelt inget intresse.

Jag undrar om det finns någon som på fult allvar vill ta fram ett vaccin. Finns inget värde i detta. Broms mediciner är big deal ett evigt behandlade. Så om du vill vara väl förberedd satsa dina kraft på en bredd aktifond med inriktning på ta fram broms mediciner.
Tyvärr är det så här det ser ut inget jag försvarar.
Jag tror aldrig vi kommer se ett vaccin finns helt enkelt inget intresse.
Varför har man då tagit fram vaccin mot nästan samtliga hittillsvarande influensavirus? Självklart kommer ett vaccin tas fram så fort det är möjligt, stora pengar för dom som lyckas med detta. Jag tvivlar inte det minsta på detta.

Var det han som blev sjuk föra veckan eller var det i november föra året. Det är ju helt uppenbart att de bedriver propaganda. Thailand är ett totalt sjukt land hur länge skall de få fortgå. Det är väl snart så att blir du sjuk åk till Thailand och bli frisk. Thailand nya slogan: Du som drabbats av Corona viruset kom till Thailand här blir alla friska.

Bioharzad kostym på er långliggare

EP9kPtgXUAEGfBY.jpg
:-\

"
On late Saturday evening (Feb. 1), Tencent, on its webpage titled "Epidemic Situation Tracker", showed confirmed cases of novel coronavirus (2019nCoV) in China as standing at 154,023, 10 times the official figure at the time. It listed the number of suspected cases as 79,808, four times the official figure.

The number of cured cases was only 269, well below the official number that day of 300. Most ominously, the death toll listed was 24,589, vastly higher than the 300 officially listed that day.

"

Var det han som blev sjuk föra veckan eller var det i november föra året. Det är ju helt uppenbart att de bedriver propaganda. Thailand är ett totalt sjukt land hur länge skall de få fortgå. Det är väl snart så att blir du sjuk åk till Thailand och bli frisk. Thailand nya slogan: Du som drabbats av Corona viruset kom till Thailand här blir alla friska.
Det var ju det första fallet där en Thai blev smittad, en taxichaufför.

Hej

Ingen lag hindrar restauranger och hotell ifrån att stänga ute Kinesiska kunder säger chefen för turistpolisen i Chiang Mai, men dom lyckades ändå övertala en restaurangägare att ta ned skylten som sa att man inte serverade Kinesiska kunder.

Men representanter för turismen oroas av att Kineser stängs ute på hotell och restauranger eftersom det kan ställa till ännu mer skada för den redan hårt drabbade turistindustrin om Kineserna känner sig diskriminerade.

Mvh isan lover

Och om Ubon haft en restaurang så kunde kanske det eventuella problemet kunnat lösts som följande, Bästa kinesiska gäster, det skulle vara under min värdighet att Ni bevistar min unkna slitna lokal, låt mig hänvisa er till att beställa vad Ni önskar per telefon, så levererar vi maten till receptionen på edert hotell, betala för maten, så bjuder jag på transporten, fast det är inte riktigt sant, jag lägger på en serviceavgift som motsvarar priset på frakten....

Såg ju den filmen jag länkade från samnytt sär en kille var till sjukhuset och kollade. Det hade dött 8 st bara under de 5 min han var där.
Mottagningen var överfull med folk. Klart som fan att de inte kan ge medicin till alla. Vam har sådana lager av hivmedicin.
De nya uppgifterna 25000 döda tror jag på. Det var ju i helgen säkert dubbelt så många idag.
Jag kommer nog inte åka till thai innan det har stabiliserats där och myndigheterna gått ut med verkliga uppgifter. Hoppas verkligen de kan bota de som blivit sjuka och inte släpper in fler kineser.

Varför har man då tagit fram vaccin mot nästan samtliga hittillsvarande influensavirus? Självklart kommer ett vaccin tas fram så fort det är möjligt, stora pengar för dom som lyckas med detta. Jag tvivlar inte det minsta på detta.

Vaccine som man tar varje år och påstådd hjälp utan garantier. Jag vet inte men tycker det är ett konstigt. För i tiden tog man fram vaccin som utrotade sjukdomar i dag är detta inte möjligt varför. Det är pengar som styr gilla läget investera för framtiden och gilla läget. Jag har några lite läkemedel tänker inte bry mig. Diabetes mediciner har varit framgångsrikt när de förgiftar folket. Moraliskt eller inte orkar inte bry mig människor i genomsnitt fattar inte att det krävs något annat än tänk på dig själv och skit i andra. Det Corona viruset kan väl inte bli tydligare jorden är rund och allt transporteras runt enkelt med gränser eller utan. Brand röken i Australien gick ett var runt jorden. Skulle inte förvåna mig om detta är ett kvalificerat försök med folk bekämpning från Kina som gått fel. De har ju tidigare helt öppet sysslat med detta. Hur som helst något vaccin kommer vi aldrig se.

Vaccine som man tar varje år och påstådd hjälp utan garantier. Jag vet inte men tycker det är ett konstigt. För i tiden tog man fram vaccin som utrotade sjukdomar i dag är detta inte möjligt varför. Det är pengar som styr gilla läget investera för framtiden och gilla läget. Jag har några lite läkemedel tänker inte bry mig. Diabetes mediciner har varit framgångsrikt när de förgiftar folket. Moraliskt eller inte orkar inte bry mig människor i genomsnitt fattar inte att det krävs något annat än tänk på dig själv och skit i andra. Det Corona viruset kan väl inte bli tydligare jorden är rund och allt transporteras runt enkelt med gränser eller utan. Brand röken i Australien gick ett var runt jorden. Skulle inte förvåna mig om detta är ett kvalificerat försök med folk bekämpning från Kina som gått fel. De har ju tidigare helt öppet sysslat med detta. Hur som helst något vaccin kommer vi aldrig se.
Vaccination mot säsongsinfluensan är ett vaccin som man sätter samman med hänsyn taget till vilka visusstammar man tror kommer att vara verksamma den säsongen. Detta slår fel ibland då någon oväntad A- eller B stam kan dyka upp. Sedan beror det också på vilka typer som har varit aktiva föregående säsonger. Därför blir det fel ibland när en helt annan typ av virus härjar.

Är väl 2 veckor sen?

För två veckor sedan fans det enligt officiella säkerställda siffror ca 300 sjuk i hela världen.

Jag tycker det är för jävligt av Thailand att inte respekterar övriga världen och rapporter riktiga siffror.
Tycker det gått för långt nu hela världen oroas över detta viruset och de skiter fullständigt i det.

Vaccination mot säsongsinfluensan är ett vaccin som man sätter samman med hänsyn taget till vilka visusstammar man tror kommer att vara verksamma den säsongen. Detta slår fel ibland då någon oväntad A- eller B stam kan dyka upp. Sedan beror det också på vilka typer som har varit aktiva föregående säsonger. Därför blir det fel ibland när en helt annan typ av virus härjar.
Jag har tagit det vaccin sedan 30 år och är väl medveten om hur det fungerar.

Det här är väldigt oroväckande!

Och även om siffrorna visar sig ha varit kraftigt överdrivna!

R0 Value eller R Nought Value som bekriver hur många de som är smittade sedan smittar i sin tur är sannolikt högre än 2.5 vilket redan det är ett hög tal! Ett lite högre tal (value) kan ge sken av att det kan ju inte göra så stor skillnad men i verkligheten så blir det en väldig skillnad när det räknas på många cykler.

Att räkna dödlighets procenten genom att räkna antalet som avlidet dividerat med antalet smittade (om så görs) blir verkligen inte rättvisande då det kanske i genomsnitt tar något som 4-8 dagar inkubationstid från att blivit smittad till dess att insjuknandet sker. Efter insjuknandet så har flera rapporter visat att ” Acute respiratory distress syndrome (ARDS)” kan bli fallet ca 1 vecka efter insjuknadet.

Sanningen brukar ofta ligga någonstans mellan ytterligheterna sägs det. Men även om så är fallet så är detta oroväckande!

Fakta efterlyses men något facit kommer inte finnas förrän detta har blåst över troligen.

Liten fråga...Om jag inte vill ge en tumme upp d.v.s. En ”Like” utan något annat som jag tycker skulle passa bättre...Var hittar jag detta? Har försökt att trycka på Like och hoppas att hag skulle få olika val att välja ifrån men det blir bara en ”tumme upp” varje gång.

Liten fråga...Om jag inte vill ge en tumme upp d.v.s. En ”Like” utan något annat som jag tycker skulle passa bättre...Var hittar jag detta? Har försökt att trycka på Like och hoppas att hag skulle få olika val att välja ifrån men det blir bara en ”tumme upp” varje gång.
Kan inte svara för mobil då jag använder dator. Men sätt muspekare över like knappen, men tryck inte på den, vänta. Efter någon sekund kommer ett antal val upp. Välj och tryck.

Tillbaka
Topp