Corona viruset sprider sig

Du kommenterade ju @Nam Falang då måste du väl läst inlägget han kommenterade från @Fritz där det står?
:laugh2::laugh2::laugh2:

untitled2.jpg

En gång till kan du visa undersökningen, Tack
Jag tror tyvärr ingen här kommer att visa dig "undersökningen" Ormen. Om det nämnts i ett inlägg med en länk till en Resebyrå med resor till Kroatien som i sin tur refererar till Expressen så är är det nog. Case closed.

Om du är intresserad av IATAs "undersökning", som är en sammanställning" av studier som gjorts av diverse parter så rekommenderar jag denna länk;

Nu tycks iof ormen ha rätt i att det saknas länkar till denna studie.
Jag kommenterade inte någon länk. Jag kommenterade det som stod i inlägget samt hur snedvridet det KAN bli om utredaren är partisk. Detta gäller alla utredningar/undersökningar. Som att be Pågens att göra en utredning, som dom själva bekostar, om bröd är nyttigt eller inte. Vad tror du resultatet blir?

Jag kommenterade inte någon länk. Jag kommenterade det som stod i inlägget samt hur snedvridet det KAN bli om utredaren är partisk. Detta gäller alla utredningar/undersökningar. Som att be Pågens att göra en utredning, som dom själva bekostar, om bröd är nyttigt eller inte. Vad tror du resultatet blir?
Vad betyder "Nu tror jag stallet har kraftig brist på hästar" ?

Att Iata inte har flygfotogen till jet motorerna?

Där är vi nära sanningen tror jag. Och Sverige var inte unikt att ingen hade någon aning om hur dessa patienter skulle vårdas. Det var en ny sjukdom orsakad av ett nytt virus, klart som tusan att ingen lät de gamla ligga och dö medvetet. Att tro någonting annat är horribelt.
Hemtjänst i egna hemmet...

Ja, men glöm in't PM o uppåt 46 grader hett nu...!
Är inga 46 grader i Thailand, feels like 46 degree är inte samma som är 46 grader.
Sen inte dom temperaturerna i Pattaya vad det nu har med mask att göra?
Heller inte den luftföroreningen, står 60 us AQI 16.4µg/m³ i Pattaya nu.
Är pga corona fortfarande masktvång i skolan, många runt där vi bor använder mask och majoriteten av dom som jobbar i butiker i tex Pattaya går fortsatt med mask.
Kan tänka mig krav i många butiker för fortsatt inte sett någon som jobbar på tex 7/11 utan mask.
Bank, PEA, vattenverket var jag på förra veckan, alla bar mask.

Är inga 46 grader i Thailand, feels like 46 degree är inte samma som är 46 grader.
Sen inte dom temperaturerna i Pattaya vad det nu har med mask att göra?
Heller inte den luftföroreningen, står 60 us AQI 16.4µg/m³ i Pattaya nu.
Är pga corona fortfarande masktvång i skolan, många runt där vi bor använder mask och majoriteten av dom som jobbar i butiker i tex Pattaya går fortsatt med mask.
Kan tänka mig krav i många butiker för fortsatt inte sett någon som jobbar på tex 7/11 utan mask.
Bank, PEA, vattenverket var jag på förra veckan, alla bar mask.
Skiljer sig en del i BKK o området runt Saeo gel nere mot Hak....

Tillbaka
Topp