Verkar lovande. Förhoppningsvis är det inte förstört i absolut bemärkelse, utan bara individuellt hur man upplever saker och ting här i världen.
Skrev inget illa om naturen för var kanonfina öar och berg som reste sig upp både på land och hav, fint att se på en dag men när man väl kom på stranden så var det inte så jag ville och hoppa i och bada på vissa av öarna, precis som jag inte hoppar i och badar här på vissa ställen.
Var ju inga öar man åkte ut och bada vid precis, något att se på en gång, nu har jag varit i Krabi 2 gånger bara som turist sammanlagt 7 dagar har jag uppehållit mig där.
Sen kanske inte vissa har varit där på ett tag, jag var där för 3 år sen och nu för par veckor sen.
Tycker öarnas badstränder här från Koh Larn ner till Koh Chang har mycket badvänligare stränder.
Samma strande på Ao Nang var inte heller mycket att hänga i granen.
Några bilder från Ao Nang Beach.
Men vi var eniga i resesälskapet att det var en enastående natur, men området passar mer charterturister och vi klassar inte in oss själva i den kategorin.
Både Khao Sok och Pang Nga slog ju Krabi i natur, gör man en sådan resa som vi gjorde så rekomenderar jag Khao Sok och en tur i floderna Pang Nga, vi han inte se så mycket av landsidan i Phang Nga mer än från bilen.
Krabi kan man ta som en extra sväng kolla på en dag men inte längre
I motsats till
@Atom så tycker jag Krabi var så tråkigt så dom borde rabatterat ut maten på restaurangerna för man gjorde sig åbäket att åka hela vägen dit 555555.