Dyrt med alkohol i Thailand.

 
Personligen tar jag aldrig den sörjan sedan jag fick hjärtklappning på baksmällan av den en gång. Finns en uppfattning om att den inte är bra för pumpen. Finns ju inget hälsosamt i den öht. De hade dock en bra Kratin daeng, grön vad jag minns, som var spetsad och poppis som en dagen efter kickstart men vet inte om den finns kvar?

/ SatanG
Hej

Ingat hälsosamt vet jag inte om jag håller med om, det finns ju åtminstone vitamin B6 och B12 som borde vara nyttigt, samt koffein som ganska många av oss är beroende av. :)

Mvh isan lover
 
Vanligt vit sprit är billigt. Det som är gjort på rörsocker kostar 120 bath.
Smaken som vilken vitsprit som helst, det blandas väl med något och då smakar det t ex cocacola. Kan lägga en bild.
Rökig whiskey är billigare än i Sverige, men inte så mycket.
Är syftet att bli full så är det biilligt, njutning dyrare.
Öl då, jag dricker Chang och det kostar sådär 45-50 bath per flaska på ca 6dl.
Priser på krogen går inte att jämföra för det beror på hur dyr krog annars.
Fast inte väljer man land efter spritpriser, eller? :reta:
15928047025998775189582686180994.jpg
 
Carabao, tredje från höger, var väl den som botade baksmälla genom att ha alkohol i den?

/ SatanG

Hej

Det hade jag inte hört, men det är ju ett känt knep att bota detta på så varför inte, tycker själv att Carabao är ganska ok, men favoriten är helt klart M150 för min del.

Mvh isan lover
 
Hej

Det hade jag inte hört, men det är ju ett känt knep att bota detta på så varför inte, tycker själv att Carabao är ganska ok, men favoriten är helt klart M150 för min del.

Mvh isan lover
Jag har skrivit om det tidigare, fem till tio energidrycker per dag är farligt.
Här dog en 32 åring av för högt intag.
Hjärtat gick upp i toppvarv.
Han var en arbetsnarkoman som använde det för att hålla sig vaken.
 
Hej

Det hade jag inte hört, men det är ju ett känt knep att bota detta på så varför inte, tycker själv att Carabao är ganska ok, men favoriten är helt klart M150 för min del.

Mvh isan lover
Jag har skrivit om det tidigare, fem till tio energidrycker per dag är farligt.
Här dog en 32 åring av för högt intag.
Hjärtat gick upp i toppvarv.
Han var en arbetsnarkoman som använde det för att hålla sig vaken.
 
Jag har skrivit om det tidigare, fem till tio energidrycker per dag är farligt.
Här dog en 32 åring av för högt intag.
Hjärtat gick upp i toppvarv.
Han var en arbetsnarkoman som använde det för att hålla sig vaken.

Hej

I Thailand rekommenderar man inte mer än tre om dagen, man märker ju att pumpen går igång av en sådan, själv tar jag det mest som ersättning för kaffe som det är lite svårt att få överallt, speciellt om man jobbar på farmen o.s.v, då sitter en M150 bra för att få i sig det koffein som man är van att få i sig, dessutom är det svalkande i ett glas med is i värmen.

Mvh isan lover
 
Hej

I Thailand rekommenderar man inte mer än tre om dagen, man märker ju att pumpen går igång av en sådan, själv tar jag det mest som ersättning för kaffe som det är lite svårt att få överallt, speciellt om man jobbar på farmen o.s.v, då sitter en M150 bra för att få i sig det koffein som man är van att få i sig, dessutom är det svalkande i ett glas med is i värmen.

Mvh isan lover
Just M150 togs bort här i sortimentet efter någon Playboy i Thailands andra rikaste familj körde ihjäl en polis i sin Ferrari eller Porsche.

Tror du känner till den händelsen?
 
Vanligt vit sprit är billigt. Det som är gjort på rörsocker kostar 120 bath.
Smaken som vilken vitsprit som helst, det blandas väl med något och då smakar det t ex cocacola. Kan lägga en bild.
Rökig whiskey är billigare än i Sverige, men inte så mycket.
Är syftet att bli full så är det biilligt, njutning dyrare.
Öl då, jag dricker Chang och det kostar sådär 45-50 bath per flaska på ca 6dl.
Priser på krogen går inte att jämföra för det beror på hur dyr krog annars.
Fast inte väljer man land efter spritpriser, eller? :reta:
15928047025998775189582686180994.jpg
Man väljer väl land efter det man tycker om :beer:
 
Finns ju säkert en anledning till varför det finns en åldersgräns på sånt blask i Sverige, Nej tacka vet jag en resorb sport när behov finns
 
 

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
I
A
Svar
42
Visningar
5 K
P
 
Tillbaka
Topp