Khuntan
Forumräv
Åt mig skriker frugan kan du inte göra något själv stolt över att vara den som kan. Har ingen kontakt själv med Thailändare tycker frugan sköter det bättre säger bara hur jag vill ha det gäller hus bygge och immigration allt. Det enda vi har diskussioner om är priset hon tycker jah strör pengar runt mig. Hon hävdar med bestämdhet att jag skulle inte klara mig en dag själv i detta landet och jag tror att hon verkligen tror på det. Hemma sköter hon allt städ plockar in i diskmaskinen lagar all maten är det något jag vill ha lagar jag det engång hon står som en hök över mig och klagar på hur jag stökar till men nästa gång behöver jag aldrig laga det själv bara säga det skulle vara gott med det idag. Jag är glad för att min fru kan bidra på ett bra sätt då jag står för alla pengar. Men det skall erkännas utan henne hade jag nog spenderat det dubbla nu hinner jag knappt göra av med dem som kommer in. Inga problem säger frugan allt som blir över köper jag väskor för. Vilket är sant blir två om året. Sammanfattning det gäller att se till båda i alla situationer och verkligen vara lyhörd så blir allt bra.