Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
haha, ja glimten, jag förstår lite hur du känner här , jag fick också känsla av att de kanske trodde jag hade skrivit texten eller du ;D ;D, Rolfs och matteisurins svar var av den karaktären att man fick den känslan.
Men jag hoppas alla förstår att det är din fru som skrivit den och jag som översatt den, så det inte blir några missförstånd ;D
Det kommer glimten, än vacker dag sitter du och jag här i forumet och skriver på thai istället, så vi får lägga på ett kål nu och studera thai ordentligt! ;D ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.