Oj, vem har skrivit att det inte finns bra Thaikvinnnor ,, jag är gift med en sen 13 år tillbaka . varken röker dricker eller knull..r runt . Men hur många korkade faranger tror du det finns som träffat sin Thaipartner i baren ,, stendumma anser jag med den insikt jag har om bardamer , visst finns det även bra kvinnor bland bartjejer , men de är nog inte så lätta att hitta .. Just det någon skrev här ,, flera faranger skickar stålar , bartjejen drar upp mer än en farang till byn , allt för att mjölka stålar av sin ATM farang ... Finns ju kanontjejer i Thailand , men bland barkvinnor är det nog knepigare att finna dessa ärliga oförstörda Thaidamer . Men här finns det ju inga som lever med FD bartjejer
,,Alla verkar vara Bankanställda , eller sjuksköterskor alt jobbar på Migrationen ,, Stackars djäkel jag är som har en Isaan kvinna till hustru som knappt kan skriva och läsa sitt eget språk , men jobba kan hon , och ärlig är hon, och nån bar har hon vad jag och funnit ut inte arbetat på .Samt en djäkla god hustru under alla år hittils , till och med under tiden då hennes barn ställde till med elände här i Sverige , så stod hon vid min sida .