extension of stay 90 dagars rapportering multiple entry.

 
Det å indikere at alle utlendinger i Thailand bruker 40-50 000 baht/måned blir feil. For min del så bruke jeg 33 000 Baht/måned i faste utgifter. Jeg ville aldri ha overlevd på 7-17 000 Baht/måned fordi det tilkommer helseforsikring på 62 000 Baht/år, drivstoff til bil/motorsykkel, forsikringer og vedlikehold av disse.
 
En norrman får alltid betala mer, Thai har lärt sig att dom är lätta att lugga.

Varför har en norrman med sig en stor sten när han går i öknen?
Jo om det kommer rövare så släpper han stenen å springer mycket fortare.
Jeg vet ikke helt om jeg skal le av din dumhet eller bare føle syndt på deg.
 
Det är väl bättre att hon har egna pengar än att fråga mig varje gång hon ska köpa något.
Bor dere på et sted hvor det ikke finnes seriøse jobber som å bo langt ute i "risåkeren" eller er din kone på noe vis handikappet eller altfor gammel til å jobbe eller på annet hvis ute av stand til å forsørge seg selv? Dersom ikke noe av dette gjelder så skulle hun vel ha to armer og to bein som alle oss andre og yte sitt til felleskapet om ikke annet til sitt eget forbruk.
 
Bor dere på et sted hvor det ikke finnes seriøse jobber som å bo langt ute i "risåkeren" eller er din kone på noe vis handikappet eller altfor gammel til å jobbe eller på annet hvis ute av stand til å forsørge seg selv? Dersom ikke noe av dette gjelder så skulle hun vel ha to armer og to bein som alle oss andre og yte sitt til felleskapet om ikke annet til sitt eget forbruk.
Livet är enklare med en bortskämd fru.
 
Ja så var det med förra frun, var tillsammans i 20år, nu samma med nuvarande vi tillsammans i 15
Kan jeg stille et personlig spørsmål som du ikke trenger å svare på dersom du ikke ønsker. Var din første kone etnisk svensk og dreide skillsmissen seg om penger?
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp