Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag är på jakt efter fotbollströjor i Bangkok. Så här långt tycker jag smågatorna bakom MBK och National Stadium verkar ha billigast och bäst kvalitet. Någon som har andra förslag?
Ja sätt dig på bussen ut ur eländet inne i storstan och åk upp till Isaan. Här finns fotbollströjor till förbannelse, precis överallt och de är skitbilliga!!
Ta en dag ute i det riktiga Thailand..... faktiskt skitkul....
Legolas
Det är ju där de tillverkas, för att sen leveras till BKK och säljes till ett högre pris..
Därför så finns det en uppsjö av tröjor, i dina trakter
Jag är på jakt efter fotbollströjor i Bangkok. Så här långt tycker jag smågatorna bakom MBK och National Stadium verkar ha billigast och bäst kvalitet. Någon som har andra förslag?
Vet inte om detta är så mycket till hjälp men för 5-6 år sen var jag på jakt efter fotbollströjor, visste att dom tillverkades i Thailand (Arsenal).
Var dessutom väldigt specifik då det var bortatröja jag var ute efter (har redan orginal från Highbury) närmare bestämt gul-blå.
Frågade runt en del och fick se den ena fula kopian efter den andra men så stötte jag på en gubbe på en klädmarknad i Pattaya som hade den gul-blåa på "lager", gömd under en jäkla massa secondhand kläder DESSUTOM en väldigt ovanlig blå-röd-gul, köpte båda för 1500 baht utan prut.
Jämfört dom med orginalet i minsta sömn och är helt övertygad att dessa var genuina. 8)
Dom finns därute om man bara letar men köp ingen ful kopia av dassig kvalité.
Nu lär jag få Issan folk på mig men, Pratunam i BKK är garanterat stället där du hittar det du söker.
Folk som köper in tröjor och kläder, väskor... Osv ,för att sedan sälja det vidare, dom åker till pratunam.
Tack för alla svar! Jag hade egentligen tänkt mig kopior av så högkvalitet som möjligt, men ni säger alltså att det går att få originaltröjor till hyffsat pris också? Kan man hitta dessa på Pratunam?
Hej. Det finns många marknader i Bangkok. det beror lite på vad man är ute efter. Jag är här på plats om det är någon som behöver någon härifrån skickat hem till Sverige
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.