Vad är arbete ? Vad är mottion, motion samt styrketräning på ett eller annat sätt kräver kroppen hela livet upp i åren, vid 67 har dina muskler börjat förtvina betänkligt, om du haft några så är det märkligt om du inte noterat detta, Röra på sig, rätt kost samt lagom muskelträning är ett utmärkt sätt att sköta en äldre kropp, ge sen fasen i att supa som vissa här gör samt att röka så är chanserna stora att få en bra tid innan man kryper ner i träfracken , Att ta en geting som det snackas om hela tiden är nog inte så farligt då och då, men ex prostatacancer som diskuteras har en klar koppling till alkoholmissbruk, och fasen i att ljuga för Er själva. Och som Nam falang skriver, rätt mat samt motion gör mycket åt att slippa en kraftigt förstorad prostata, ge sen fasen i att äta sent, det ger höga sockervärden vid sänggåendet vilket ger stora urinmängder under natten = upp och kissa. Jag lägger mig vid 21, och går upp vid 6 tiden, vid 1 tiden brukar jag pissa, men jag dricker mycket även under kvällen (vatten ) ibland så sover jag 9 timmar utan att gå upp