Men egentligen så är det fantastiskt att en yngre generation som ännu inte knappt är torra bakom örona, eller ännu inte har fullgjort sitt egna värv, skall sitta och döma andra människor i den tidigare generationen innan hans egna. Jag förstår bara inte tankegången.
Jag tror att man skall visa respekt för varandra, och ALLTID ha i åtanke att det ALLTID är tack vare de tidigare generationerna, som man själv kan leva det liv som man lever, och ha de förutsättningar som man själv har. Man lever egentligen på uppoffringar och arbete gjort av den tidigare generationen, men det glöms snabbt bort...
Hör till leda en del s.k. yngre, fast dom är ju för fan i 40:års åldern, men verkar vägra inse att dom själva är gamla, att dom skall snacka skit om den äldre generationen, alla utom mamma och deras pappa är kass. MEN går man en ytterligare generation tillbaka, till morfar och farfar så är det hjältarnas generation för dessa människor.
Man kanske skulle tänka sig för innan man babblar, ty man babblar mest i motvind, och förlorar mest själv på det tror jag. Och nu kommer Jonas att svara som vanligt, ÄVEN om detta nu inte var riktat emot honom, utan emot ALLA de som babblar i den generationen..