Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den krämen är bra, vi använder samma. Men det där om myror tål att kollas upp, har faktiskt inte tänkt på det tidigare. Frugan tror också att det kan vara någon knottliknande insekt som även biter på dagen.
Jag är för lat för att läsa bakåt i tråden men nog är väl bilderna från Khao Lak? Det är tydligen dit man skall åka om man vill till havet av dina bilder att döma. Ser ju bara för gott ut, jag har för mig att det går direktflyg från Udon Thani till Phuket.
Jag är för lat för att läsa bakåt i tråden men nog är väl bilderna från Khao Lak? Det är tydligen dit man skall åka om man vill till havet av dina bilder att döma. Ser ju bara för gott ut, jag har för mig att det går direktflyg från Udon Thani till Phuket.
Denna bilden tog jag i onsdags kväll när jag kom till Landvetter, jag var ledig i torsdags och på fredagen jobbade jag. På kvällen var det julfest ute i High chapparall med jobbet. Igår och idag har jag bara tagit det lugnt för i morgon är det dags att jobba igen.
Myggmede i Thailand ar mycket giftigt vanligtrsvis ..
Anvand i stallet den grona massagesalvan , funkar grymt bra och lange ,samt lindrar andra akommor ........
Hemfärd väntar från mitt lilla by-paradis där solstolar och parasoller som man kan nyttja helt gratis fortfarande är orört.
Där man ännu kan njuta av hav,mat och god dricka utan att behöva trängas med massa turister.....
Där kocken med familj alltjämt bor och lever på stranden...
Där menyerna ännu inte är översatta på ryska... Där ett leende och ett tack-för-god-mat betyder mer än 20 bath i dricks.....
Där man måste veta hur man ska köra på den 3 km långa slingriga grusvägen för att hitta just hit, till mitt paradis...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.