Gaztons lilla bildtråd

Ha en trevlig hemresa till kylan. Jag kan meddela att det skall bli kallare mellan jul och nyår och kanske snö. Välkommen till den bistra verkligheten. 8)

"Gazton " sa:
Hemfärd väntar från mitt lilla by-paradis där solstolar och parasoller som man kan nyttja helt gratis fortfarande är orört.
Där man ännu kan njuta av hav,mat och god dricka utan att behöva trängas med massa turister.....

Där kocken med familj alltjämt bor och lever på stranden...

Där menyerna ännu inte är översatta på ryska... Där ett leende och ett tack-för-god-mat betyder mer än 20 bath i dricks.....

Där man måste veta hur man ska köra på den 3 km långa slingriga grusvägen för att hitta just hit, till mitt paradis...

Första bilden, är det en dubbel-Hans?

6meter lång pyton funnen i chalong Phuket i går

image.jpg

Naiyang, perfekt ställe att kurera jetlaggen ( 5min taxi från flygplatsen i Phuket )
IMG_1720.JPG

IMG_1272.JPG
Gillar Nai Yang!! Har varit där många gånger.. Underbart lugnt liten strandby...
Men när jag ser bilderna så blir jag förvånad... Har de satt upp nya bambu butiker och fullt av solstolar där igen?
Känns som det var hus som revs för ett par år sedan.. ( 2014) . När jag var där senast ,förra sommaren var det rensat.

Gillar Nai Yang!! Har varit där många gånger.. Underbart lugnt liten strandby...
Men när jag ser bilderna så blir jag förvånad... Har de satt upp nya bambu butiker och fullt av solstolar där igen?
Känns som det var hus som revs för ett par år sedan.. ( 2014) . När jag var där senast ,förra sommaren var det rensat.
Där har du helt rätt pepsi. Bilderna är ett par år gamla , hittade inga nya . Men någonstans finns det nyare bilder. Ska leta och återkommer med nyare bilder.

Liknande trådar

A
Svar
206
Visningar
20 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp