Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så är det verkligen och det ställde till det för oss förra säsongen. Men nu har vi en ny och bredare trupp så det ser betydligt bättre ut. Unga, hungriga spelare blandat med rutinerade ger mig en viss tillförsikt. Samt förhoppningar om slutspel.
Får väl gratulera @JBK.Ltd. till bonuspoängen i Gävle trots att Redhawks borde ha avgjort i tredje perioden. Två mycket bra målvakter höll siffrorna nere. Vår "nödlösning" Kiviaho går från klarhet till klarhet.
Får väl gratulera @JBK.Ltd. till bonuspoängen i Gävle trots att Redhawks borde ha avgjort i tredje perioden. Två mycket bra målvakter höll siffrorna nere. Vår "nödlösning" Kiviaho går från klarhet till klarhet.
Det var nervöst i stort sett hela tiden, men vi behövde 2 min i övertid för att avgöra och Redhawks är inte och leka med.
Men vi lider fortfarande över spöket Leksand IF, ett nemesis som mörkar vårt spel.
Men annars ett stort "TACK!" & väl spelat av Redhawks @Berralund.
Så här ser grundspelet ut i SHL just nu!
Får en obehaglig känsla av att Redhawks "sniffar" om en högre plats i tabellen, känns ovanligt varm i bakhasorna, inte mycket som skiljer sig åt?!.
Så här ser grundspelet ut i SHL just nu!
Får en obehaglig känsla av att Redhawks "sniffar" om en högre plats i tabellen, känns ovanligt varm i bakhasorna, inte mycket som skiljer sig åt?!.
Det var nervöst i stort sett hela tiden, men vi behövde 2 min i övertid för att avgöra och Redhawks är inte och leka med.
Men vi lider fortfarande över spöket Leksand IF, ett nemesis som mörkar vårt spel.
Men annars ett stort "TACK!" & väl spelat av Redhawks @Berralund.
Jag avstod från plågan i sista perioden. Hoppas att Örebro får sota för debaclet imorgon, det är nödvändigt för självförtroendet. Jag och Lilleman skall skrika oss hesa.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.