Isaan 2017-2024.

 
Hej

1C2D3F4B-B15A-4681-AF2F-59384033634D.jpeg


Här är en fin bild tycker jag, det är vår pojk som leder sin gammelmormor hem efter att hon hade tagit en promenad hem till oss, i handen har pojken den bunke där mormor förvarar sina betelnötter med tillbehör.

Mvh isan lover
 
Hej

1C2D3F4B-B15A-4681-AF2F-59384033634D.jpeg


Här är en fin bild tycker jag, det är vår pojk som leder sin gammelmormor hem efter att hon hade tagit en promenad hem till oss, i handen har pojken den bunke där mormor förvarar sina betelnötter med tillbehör.

Mvh isan lover
Har läst nästan hela din berättelse från vinterbesöket bra läsning. ycket känner jag igen från " vår by " utom mycke yabba
har inte träffat en ynling (finns säkert) som varit påverkad kanske för det är tror jag en större by. Det enda som hände
i år var att fyllkäringen flytta till en son i Bangkok den andra passade på att elda upp huset hon bodde i byn. Vet inte
men kanske hennes hus men inte marken. Alltid roligt att läsa såna här reseberättelser det som förstör är alla dessa
som har synpunkter på allt och kan inte slåppa det utan mal i en massa inlägg HUVA Men så är det tyvärr ingen vill
eller vågar skriav såna här rese skildringar blir bara mos av det, Provade på MPR det togs över av samma typer som här
 
 

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
I
P
Svar
25
Visningar
5 K
anonymous
A
A
Svar
16
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
18
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp