Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ikväll kl. 18:30, startar vi upp Monitor Arenan med att tända lyset i hallen och släppa in folket som ska skräna och heja fram Brynäs IF i de kommande sju semifinal matcherna mot BIK Karlskoga, så!
Fyra vinster, då är vi på rätt väg och mot SHL.
Ikväll kl. 18:30, startar vi upp Monitor Arenan med att tända lyset i hallen och släppa in folket som ska skräna och heja fram Brynäs IF i de kommande sju semifinal matcherna mot BIK Karlskoga, så!
Fyra vinster, då är vi på rätt väg och mot SHL.
Blir inte lika lätt mot Karlskoga som Nybro Vikings, MEN!
Nu är det där jækla, MEN, i vägen igen och positiv inställning måste infinna sig över att kliva av isen som vinnande lag.
Och det kommer säkert bli till att gräva djupt i väskan och hitta attityden till en vinnande koncept, skulle nog också tro att vinst på hemmaplan i först mötet, sätter en stämpel om vilken väg det blir...
@Andys
Både spännande och orolig känsla infinner sig i mötet med BIK Karlskoga.
Vi, får se vad första mötet delar med sig av, det finns i mina ögon bara två utvägar, "vinst el. förlust".
Och nummer två är inte uppe på tavlan än!
@Andys
Vi, får se vad första mötet delar med sig av, det finns i mina ögon bara två utvägar, "vinst el. förlust".
@Andys
Varför leka med elden och starta med uppförsbacke i 1:a perioden??
Men hittade spelet i 2:a & 3:e perioden, tror att de var lite skakade efter 1:a perioden.
1 - 0, i matcher än så länge...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.