Hockeysäsongen 2024 - 2025

Djurgården är ok men jag har upplevt synnerligen dåligt uppförande från råttornas supportrar. Men likväl håller jag på en anrik klubb som Björklöven, dom är välkomna tillbaka till högsta serien.

Jag har oxå upplevt dåligt uppförande från forna Black Army.

Jag var nära att få en flaska i bakhuvudet från ett gäng av black armys på Norrköpings idrottspark.

Flaskan nuddade mitt högra öra.

Men stämningen man skapar på läktarna överväger våldet.

BTT

Jag har oxå upplevt dåligt uppförande från forna Black Army.

Jag var nära att få en flaska i bakhuvudet från ett gäng av black armys på Norrköpings idrottspark.

Flaskan nuddade mitt högra öra.

Men stämningen man skapar på läktarna överväger våldet.

BTT
Nej, våld är ALDRIG acceptabelt någonstans, än mindre när det gäller sportevenemang. Där har hockeyn en stor fördel framför fotbollen och det är precis därför jag aldrig går på fotbollsmatcher numera.

Nej, våld är ALDRIG acceptabelt någonstans, än mindre när det gäller sportevenemang. Där har hockeyn en stor fördel framför fotbollen och det är precis därför jag aldrig går på fotbollsmatcher numera.

Håller med fast det våld som fanns på 80 och 90 talet har i stor utsträckning försvunnit.

Dom enda högriskmatcherna i Sverige idag är väl 08 derbyna där detju ibland kan bli lite slagsmål utanför Friends.

Black Army har väl upplösts vad jag vet.

BTT

Skit att Modo får lämna SHL och att Björklöven förlorade mot AIK.

Enbart rättvist att AIK vann över Björklöven.

AIK har spelat ut Björklöven tre matcher i rad och Björklöven har rånat AIK på segrarna. Denna gången hade inte Björklöven samma tur.

Nu tror jag AIK tar nästa match hemma och sen blir det en sjunde avgörande i Umeå och då kan allt hända.

BTT

Snart dags att mentalt förbereda sig på kvällens drabbning i Arenan. Jag hoppas verkligen att vi kan utjämna till 2-2 i matchserien, då får vi Gästrikarna i gungning. Och det hade varit synnerligen välkommet med ytterligare en hemmamatch på söndag.

Åååh!
Allt är oskrivet papper än så länge..
Men skulle det bli "mållöst" vår väg, så kommer jag definitivt inte säga något. @Berralund

@JBK.Ltd.
En Gång Brynäs - Alltid Brynäs!

Malmö täppte till truten ordentligt på Brynäs och JBKLTD.

Det visar att seriesegrare ofta kan få stora problem i ett slutspel.

Ett slutspel är något helt annat än en lång serielunk.

BTT

Gillar inte overtimen i slutspelet.. fruktansvärt för familjer med kanske yngre barn som ska upp till skolan å matchen kan vara i en evighet...näää inför 4 mot 4 i fulla perioder, så avgörs det i vettig tid.
Eller minska målvakternas utrustning eller utöka målburarna med 50 cm på bredden och 30 cm på höjden, för då fick målvakterna visa hur bra de är.

Åååh!
Allt är oskrivet papper än så länge..
Men skulle det bli "mållöst" vår väg, så kommer jag definitivt inte säga något. @Berralund

@JBK.Ltd.

Vilket utmärkt jobb Redhawks, vi såg ut som kalvar i en stor grön hage helt vilse.
Tre matcher kvar, för att se till någon av oss blir vinnare.

@JBK.Ltd

Gillar inte overtimen i slutspelet.. fruktansvärt för familjer med kanske yngre barn som ska upp till skolan å matchen kan vara i en evighet...näää inför 4 mot 4 i fulla perioder, så avgörs det i vettig tid.
Eller minska målvakternas utrustning eller utöka målburarna med 50 cm på bredden och 30 cm på höjden, för då fick målvakterna visa hur bra de är.
Men det blir ju även förlängning om matchen slutar 10-10. Det kanske är en fråga för barnombudsmannen hur länge en ishockeymatch kan få pågå.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp