Hockeysäsongen 2024 - 2025

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Berralund ska tacka HV för att dom slog Modo på bortaplan annars hade redhawks fått stora problem sista omgångarna.

BTT
Absolut men just nu vill jag inte snacka hockey. Dom kan för helv... inte göra mål, nollade i 3 matcher. Får se om det känns bättre efter morgondagens match mot Leksand i Arenan men tror inte det. :'(

Strax dags att gå till tåget för vidare befordran till Hyllie och Malmö Arena. Uteblir mål och poäng ikväll ger jag upp och ser tisdagens match mot Mögle ifrån soffan istället. 3 matcher hittills utan mål är nog alla tiders bottenrekord. :'(

Strax dags att gå till tåget för vidare befordran till Hyllie och Malmö Arena. Uteblir mål och poäng ikväll ger jag upp och ser tisdagens match mot Mögle ifrån soffan istället. 3 matcher hittills utan mål är nog alla tiders bottenrekord. :'(
Och äntligen bröts förlustsviten efter en gedigen prestation mot Leksand igår. Morgondagens bortamatch mot Örebro blir enormt viktig, torsk där och vi hamnar i ingenmansland för gott.

Drömmen om slutspel via åttondelsfinal lever fortfarande efter kvällens bortaseger mot Örebro. Det kommer att bli en oerhört spännande batalj i en fullsatt Arena på tisdag. Kan det bli fjärde raka mot Rögle?

Rögle som också går en streckmatch...kan inte bli häftigare.. hockey när det är som bäst.
Ja visst men dom är åtminstone klara för minst åttondelsfinal så det gäller mer för Redhawks. Lapp på luckan gäller, 12600 lär skapa en jäkla volym. Du har helt rätt, det kan bli den häftigaste hockeyupplevelsen live någonsin. Om Redhawks vinner vill säga!

Ja visst men dom är åtminstone klara för minst åttondelsfinal så det gäller mer för Redhawks. Lapp på luckan gäller, 12600 lär skapa en jäkla volym. Du har helt rätt, det kan bli den häftigaste hockeyupplevelsen live någonsin. Om Redhawks vinner vill säga!

Ni fick ju bästa möjliga förutsättningar efter kvällsmatcherna igår med.

Både Örebro och Leksand som ni tampas med precis över slutspelsstrecket möter Luleå och Frölunda som sinsemellan kämpar om andraplatsen och har allt att spela för, så ingen risk att de matcherna blir enkla för era huvudkonkurrenter heller.

Ni fick ju bästa möjliga förutsättningar efter kvällsmatcherna igår med.

Både Örebro och Leksand som ni tampas med precis över slutspelsstrecket möter Luleå och Frölunda som sinsemellan kämpar om andraplatsen och har allt att spela för, så ingen risk att de matcherna blir enkla för era huvudkonkurrenter heller.
Helt riktigt! Det blir till att hålla koll på deras matcher också, åtminstone i pauserna!

Nu skall det avgöras! Jag skall strax gå till tåget, en fullsatt Arena nästa. Hoppas på en schysst match och stordåd av Marek Langhammer i vårt mål. Det blir inte lätt att vinna över Rögle en fjärde gång denna säsongen men jag hoppas på det bästa. Nervositeten stiger!

Nu skall det avgöras! Jag skall strax gå till tåget, en fullsatt Arena nästa. Hoppas på en schysst match och stordåd av Marek Langhammer i vårt mål. Det blir inte lätt att vinna över Rögle en fjärde gång denna säsongen men jag hoppas på det bästa. Nervositeten stiger!
Grattis...dramatik och på det berömda håret

Trodde aldrig att jag skulle tacka Malmö men tack vara att Rögle bara fick en poäng och Timrå gjorde en riktigt bra match så hamnade mitt lag 6’a och direkt till kvartsfinal.
Nu är jag riktigt nöjd.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp