Insamling av OT-inlägg från diverse trådar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"glimten66 " sa:
Nej börjar likna pajkastning nu dagis.....
Inget fel på legolas man måste bara ta han på rätt sätt vi kommer inte heller överens allti han o ja o har våra duster men att sitta o kasta skit hela tiden på legenden tycker jag e lite svagt.....

O Hans du gillar väl inte han bara för att han som mig o några andra sagt vakna ur törnrosa drömmen nu o se dig i spegeln ...

Jag gillar inte att han lurade mig till sitt ellet Mackes forum just på grund av vad jag skriver ovan, han kallar sig LEGEND men är ingenting...
Jag har inga problem med att titta mig i spegeln, mindre viktigt för mig och lever inte i någon törnrosadröm.

Va då lura dig till deras forum du gick väl me där av egen fri vilja jag e me med där med men ej så aktiv ....

Själv känner många mig som gud men jag e ingen heller bara ett internt skämt bland oss (beroende på en tatuering)
Va inte så bitter på allt o alla

Hans e sur för att Legolas kallade honom för nybörjare ;D ;D Klockren ju ;D ;D

Köper nog att Hans är nybörjare , men det var vi alla från början och inget att bli sur över, tyvärr blir olika nybörjare blåsta på olika sätt samt i olika nivåer ..

Legolas /mackes forum kan de fö. ha för sig själva , snacka om att vara självupptagna , en liten grupp som bara dunkar varann i ryggen samt hjälper varandra och legolas att ibland gå in och skriva något mycket osakligt samt IQ befriat på det forum Legos är bannad på ;D

"Phonta " sa:
Köper nog att Hans är nybörjare , men det var vi alla från början och inget att bli sur över, tyvärr blir olika nybörjare blåsta på olika sätt samt i olika nivåer ..

Legolas /mackes forum kan de fö. ha för sig själva , snacka om att vara självupptagna , en liten grupp som bara dunkar varann i ryggen samt hjälper varandra och legolas att ibland gå in och skriva något mycket osakligt samt IQ befriat på det forum Legos är bannad på ;D

Hans har ju varit nybörjare i snart 40 år.
Då kan man lätt bli sur när det ämnet tas upp.

"Kycklingen " sa:
Jag har fått för mig att mackes är ägare för forumet och är den som kan skriva vilken titel medlemmar har, lego är (tror) jag en vanlig medlem som alla andra förutom att han är moderator och där utgår jag att det är mackes som har gett honom
det förtroendet.
Sen att lego enligt hörsägen beter sig som om det vore han som är chefen må vara men jag är ganska säker på att det inte är så.
Helt korrekt Kyckling: Mackers äger forumet och satte olika titlar beroende på antalet inlägg på forumet som personen gjort. Om man bara hade skrivit enstaka inlägg som så klart drabbade alla från början fick man titel Nybörjare och när man kommit upp i en ansenlig mängd blev man kallad Legend. Detta fik viss intern kritik och titlarna förändrades. Men som Mackers skrev var det hans hastverk när han satt upp forumet.
Så Hans det var inget personligt mot dig!
Angående Legolas kan man ha olika synpunkter. Många gillar honom, många hatar honom, för andra betyder han inget. Vi är väl många som gillar att läsa vad han skriver även om han generaliserar så finns det lite sanning i det mesta han skriver. Dock har jag ändrat åsikt om honom då han kastade sig på mig, och i den mailkonversation som uppstod efteråt fick mig att se honom i sitt rätta ljus. Allt i hans liv cirkulerar runt honom och han har svårt att se att det finns människor runt honom som mår dåligt av hans beteende. Men han är som han är, det är ju hans val. Bara man är tillräckligt vidsyn så ser man. Man behöver inte älska alla, men för den skull inte hata alla.

"Janne " sa:
Helt korrekt Kyckling: Mackers äger forumet och satte olika titlar beroende på antalet inlägg på forumet som personen gjort. Om man bara hade skrivit enstaka inlägg som så klart drabbade alla från början fick man titel Nybörjare och när man kommit upp i en ansenlig mängd blev man kallad Legend. Detta fik viss intern kritik och titlarna förändrades. Men som Mackers skrev var det hans hastverk när han satt upp forumet.
Så Hans det var inget personligt mot dig!
Angående Legolas kan man ha olika synpunkter. Många gillar honom, många hatar honom, för andra betyder han inget. Vi är väl många som gillar att läsa vad han skriver även om han generaliserar så finns det lite sanning i det mesta han skriver. Dock har jag ändrat åsikt om honom då han kastade sig på mig, och i den mailkonversation som uppstod efteråt fick mig att se honom i sitt rätta ljus. Allt i hans liv cirkulerar runt honom och han har svårt att se att det finns människor runt honom som mår dåligt av hans beteende. Men han är som han är, det är ju hans val. Bara man är tillräckligt vidsyn så ser man. Man behöver inte älska alla, men för den skull inte hata alla.

Hej...köper den förklaringen, tog det personligt vilket uppenbarligen var helt fel. Innan detta var min uppfattning mycket positiv och vi hade en givande mail konversation, - ja, ja....ibland är man barnslig...
Har aldrig träffat hästen....Nu efteråt förstår jag att jag är en "globetrotter" i jämförelse och har betydligt större erfarenhet av kvinnor - i det här sammanhanget thailändskor.
När man aldrig träffat någon blir det knepigt att göra en rättvis bedömning, vissa kommentarer av honom tycker jag talar mot honom exempelvis att vissa här skulle hata honom, det tror jag inte på.

"Hans Svensson " sa:
Hej...köper den förklaringen, tog det personligt vilket uppenbarligen var helt fel. Innan detta var min uppfattning mycket positiv och vi hade en givande mail konversation, - ja, ja....ibland är man barnslig...
Har aldrig träffat hästen....Nu efteråt förstår jag att jag är en "globetrotter" i jämförelse och har betydligt större erfarenhet av kvinnor - i det här sammanhanget thailändskor.
När man aldrig träffat någon blir det knepigt att göra en rättvis bedömning, vissa kommentarer av honom tycker jag talar mot honom exempelvis att vissa här skulle hata honom, det tror jag inte på.
Jag har inte träffat honom heller, och enligt uppgift ska han vara trevligt face to face! Vad vet jag!

Även vad jag ansåg en längre tid, tills jag insåg att endast hans vilja är rådande ....

Undanber mig dessa bekanstskaper :eek:

"Phonta " sa:
Även vad jag ansåg en längre tid, tills jag insåg att endast hans vilja är rådande ....

Undanber mig dessa bekanstskaper :eek:
Man kan inte beskylla honom för vidsynt ... ;) han tycker ju att han har rätt att skriva vad han vill om både sina vänner och om andra ... men ingen får ju kritisera honom då blir han rasande och skriver nedsättande (eller som han sa till mig hade det varit i riktiga livet så hade smockan hängt i luften ... då har man nog lite svårt för socialt beteende) ...

(eller som han sa till mig hade det varit i riktiga livet så hade smockan hängt i luften) Man ska nog tänka två ggr innan man tänker utföra det för man vet inte vem man har att göra med.
Vi har nog hamnat fel för tråden är ju Oroligheter i Thailand

"Farang53 " sa:
(eller som han sa till mig hade det varit i riktiga livet så hade smockan hängt i luften) Man ska nog tänka två ggr innan man tänker utföra det för man vet inte vem man har att göra med.
Exakt håller med och :offtopic: är det ju även om han bor I Thailand och verkar orolig ;)

"Farang53 " sa:

Men då ligger ni ju i rätt tråd.... legolas = oroligheter tråkigheter

Som ni säger han har svårt när man trycker till han djäklar då haglar kommentarerna men då trycker jag till en gång till bara ;) så får han vara sur...

"glimten66 " sa:
Men då ligger ni ju i rätt tråd.... legolas = oroligheter tråkigheter

Som ni säger han har svårt när man trycker till han djäklar då haglar kommentarerna men då trycker jag till en gång till bara ;) så får han vara sur...

Bästa inlägget idag!!! Karma.....

emoji120.png
emoji120.png
emoji120.png

"Länshultaren " sa:
En fundering, är det någon som vet vad som krävs eller vad man behöver tänka på om man vill flytta till Thailand för att bosätta sig där.

Det går inte att skicka PM till dig Länshultaren... men det fixar du lätt. Om du gör så här så skall jag skicka ett PM till dig om du vill.

a - klicka på ditt nicknamn
b - klicka på ändra i profil
c - välj kompisar/ignorerande
d - klicka å "redigera kompislistan"
e - och där lägger du till dom som du kan tänkas ta emot PM ifrån...

"cumulus " sa:
Det går inte att skicka PM till dig Länshultaren... men det fixar du lätt. Om du gör så här så skall jag skicka ett PM till dig om du vill.

a - klicka på ditt nicknamn
b - klicka på ändra i profil
c - välj kompisar/ignorerande
d - klicka å "redigera kompislistan"
e - och där lägger du till dom som du kan tänkas ta emot PM ifrån...
Legolas har fått vittring på pengar att tjäna.... :afro:

"Farang53 " sa:

Jag citerar ditt inlägg för något gjorde att jag inte kunde klicka mig fram i denna tråden.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
710
trollet
T

Tillbaka
Topp