OT inlägg från Sinsod-tråden

Japp 4,7tn är större än 2,9tn.
Dina inlägg skulle dock inte överleva många minuter där.

Blir nog en överraskning för forumägaren att du har andra siffror än henne och även medlemsnummer till alla nick
Jag skall lära dig ett hack trick!
Klicka på ditt eget nick och du hamnar här =>
https://thaisnack.se/members/kurant.9060/
Där står 9060 för nr då du reggades.
Så nu kan du också kalla dig för hackare.
ps. tala ej om detta för någon, för då blir folk rädda :D

Jag skall lära dig ett hack trick!
Klicka på ditt eget nick och du hamnar här =>
https://thaisnack.se/members/kurant.9060/
Där står 9060 för nr då du reggades.
Så nu kan du också kalla dig för hackare.
ps. tala ej om detta för någon, för då blir folk rädda :D
Nej, det fungerar inte. Jag kan inte se detta, kanske man måste ha loggat in som admin som en riktig hackare gör.
Får någon annan fram ett nummer på ert nick?

Kanske någon annan kan svara på medlemsantalet 9600 eller TS egna siffror +2900.

Lite obehagligt är det med dina hackerfasoner tycker jag.

Nej, det fungerar inte. Jag kan inte se detta, kanske man måste ha loggat in som admin som en riktig hackare gör.

Kanske någon annan kan svara på medlemsantalet 9600 eller TS egna siffror +2900.

Hur kan du se TS egna siffror +2900?
Har du hackat forumet för att få fram den siffran? skrämmande!
Man undrar ju vad du mer får fram med ditt hackande, eller har du loggat in som admin?

9552, det är UbonBorges nummer. Du får enkelt fram det om du citerar ett av hans inlägg. Jag har t ex 6041. Men ser det som totalt betydelselöst.

Kurant, skit i vilket, kan vi få se några jysta bilder ifrån dina dyk? :)
En bra idé.
Nemo och Skalman rotar inte i profiler ;)

fullsizeoutput_fe6.jpeg
IMG_2822.JPG
fullsizeoutput_127a.jpeg
fullsizeoutput_12b9.jpeg
fullsizeoutput_131a.jpeg
fullsizeoutput_131c.jpeg
fullsizeoutput_131d.jpeg
fullsizeoutput_1322.jpeg

Hur kan du se TS egna siffror +2900?
Har du hackat forumet för att få fram den siffran? skrämmande!
Man undrar ju vad du mer får fram med ditt hackande, eller har du loggat in som admin?
Nu vet jag inte vad du är ute efter, men antalet medlemmar finns på forumets första sida och synligt för alla.
Men är dina 9600 riktigt, så är jag den förste att säga grattis till TS, då MPR bara kommer upp i 8608 medlemmar enligt det forumets första sida trots en del som kör med flera nick där.

Nu vet jag inte vad du är ute efter, men antalet medlemmar finns på forumets första sida och synligt för alla.
Men är dina 9600 riktigt, så är jag den förste att säga grattis till TS, då MPR bara kommer upp i 8608 medlemmar enligt det forumets första sida trots en del som kör med flera nick där.
Kanske är 9600 som har registrerat sig igenom åren? Men många medlemmar är ju borttagna och inte medlemmar längre, många har ju registrerat nya nick vid banningar eller haft flera nick aktiva samtidigt etc.

Jag hade anställningsnummer 1022 på företaget efter 45år med 65 anställda.
Nyanställda fick två siffriga nummer. ;)

Får vänta med att utse TS som det största forumet :D

Måste bara fråga @UbonBorge .? Du verkar ju ha stenkoll på en massa forum, båda här och där. Kan du inte berätta lite mer om dig själv, för sådana noviser som mig själv:blank:, jag vet egentligen bara att du är en "lite" äldre man som vet hur man röker fisk i LOS:). Visserligen upp till dig, men tror nog det skulle uppskattas,,, iaf. av mig.:wai:
En bild säger mer än tusen ord, och det har väl @kurant tillgodosett TS flerfaldigt, genom åren här.:thumbsup::wai:

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
706
trollet
T

Tillbaka
Topp