OT inlägg från Sinsod-tråden

@kurant är väl duktig på att planera sin tid, hänger inte i baren och runt stenbord;)servar hellre oss med fina bilder istället,"tror"man mognar när man blir pensionär:):)
Mognar är nog rätta ordet, kan man släppa tonårsfasoner, åldersfixering och detta med tjejer i pluralis så är livet bättre som pensionär än det var tidigare. Som gift har man ju ett stort ansvar också.
Vrålfyllor ett par gånger i veckan vid ett stenbord med medhavd alkohol tillhör singellivet i HH och ungdomarna.

@kurant
Hade du någon adress till de där stora phil forumen för svenskar som var mycket större än detta forum?
Jag tar gärna adressen

@kurant
Hade du någon adress till de där stora phil forumen för svenskar som var mycket större än detta forum?
Jag tar gärna adressen
Dom finns på FB, är slutna och det krävs en ansökan för att bli medlem. Kraven är att man bor eller arbetar i Phil,
Så här ser ett av dom ut.

Enkla grupp regler.
1. Anknytning till Filippinerna, man ska bo på hel eller deltid i Filippinerna.
2. Språket är enbart Svenska,och kan man inte det så är det fel grupp.
3. Måste ansöka själv, lägg inte till nya medlemmar, dom raderas direkt.
4. Nya medlems ansökan får ett message från någon av admin, inget svar inom 24 timmar så raderas ansökan, om det inte är uppenbart att man uppfyller kraven.
5. Personangrepp tolereras inte, diskussionen skall hållas på ett hövligt sätt.

Här har du ett annat.

" En grupp för svenskar eller filipinos med anknytning till Sverige, som tillbringar tid i Filippinerna på hel/deltid eller planerar att flytta i framtiden
1f642.png
:)
Vi välkomnar även personer med verksamheter, ex företag, resorter m.m., men ansök om medlemskap som privatperson, inte din verksamhet. "

--- lite regler..

Personer som ändrar sina facebook profiler efter att gått med i gruppen kommer löpande plockas bort..

* Läs gruppinfon om du missat den.
* Inga företag/organisationer eller liknande, endast privatpersoner är tillåtna
* Inga anonyma facebook konton
* Profilbild är ett krav! Behöver ej vara aktivt bild som du använder just nu, men det ska finnas en offentlig bild av dig.
* Inga delade facebook konton
* Inga påhittade namn
* Ingen delning dokument/kartor i menyn 'Filer' tillåts, delning = blockerad medlem.
* Ingen delning av kartor, delning = blockerad medlem
* I denna grupp pratar vi ingen politik, vi respekterar & hjälper varandra
* Vi skriver endast på svenska
*Ingen delning av inlägg på filipinska
* Ingen reklam
* Tigg inte pengar, oavsett orsak
* Ingen delning av egna grupper eller liknande grupper som denna
* Nya medlemmar tillagda av befintliga medlemmar ignoreras, be din vän söka till gruppen själv

Sen finns det rätt stora forum om resor och turism i Phil som kan passa dig och som troligen är det största med klassiska frågor som var snus finns att köpa, växelkurser, vädret, tips på hotell och restauranger.

Dom finns på FB, är slutna och det krävs en ansökan för att bli medlem. Kraven är att man bor eller arbetar i Phil,
Så här ser ett av dom ut.

Enkla grupp regler.
1. Anknytning till Filippinerna, man ska bo på hel eller deltid i Filippinerna.
2. Språket är enbart Svenska,och kan man inte det så är det fel grupp.
3. Måste ansöka själv, lägg inte till nya medlemmar, dom raderas direkt.
4. Nya medlems ansökan får ett message från någon av admin, inget svar inom 24 timmar så raderas ansökan, om det inte är uppenbart att man uppfyller kraven.
5. Personangrepp tolereras inte, diskussionen skall hållas på ett hövligt sätt.

Här har du ett annat.

" En grupp för svenskar eller filipinos med anknytning till Sverige, som tillbringar tid i Filippinerna på hel/deltid eller planerar att flytta i framtiden
1f642.png
:)
Vi välkomnar även personer med verksamheter, ex företag, resorter m.m., men ansök om medlemskap som privatperson, inte din verksamhet. "

--- lite regler..

Personer som ändrar sina facebook profiler efter att gått med i gruppen kommer löpande plockas bort..

* Läs gruppinfon om du missat den.
* Inga företag/organisationer eller liknande, endast privatpersoner är tillåtna
* Inga anonyma facebook konton
* Profilbild är ett krav! Behöver ej vara aktivt bild som du använder just nu, men det ska finnas en offentlig bild av dig.
* Inga delade facebook konton
* Inga påhittade namn
* Ingen delning dokument/kartor i menyn 'Filer' tillåts, delning = blockerad medlem.
* Ingen delning av kartor, delning = blockerad medlem
* I denna grupp pratar vi ingen politik, vi respekterar & hjälper varandra
* Vi skriver endast på svenska
*Ingen delning av inlägg på filipinska
* Ingen reklam
* Tigg inte pengar, oavsett orsak
* Ingen delning av egna grupper eller liknande grupper som denna
* Nya medlemmar tillagda av befintliga medlemmar ignoreras, be din vän söka till gruppen själv

Sen finns det rätt stora forum om resor och turism i Phil som kan passa dig och som troligen är det största med klassiska frågor som var snus finns att köpa, växelkurser, vädret, tips på hotell och restauranger.

Den första du har beskrivit heter "svenskar i filippinerna" och är den största på facebook, den har i snitt 9st inlägg per dag enligt facebook.
Kan du inte ge mig adressen till den som är större än detta forum, den du skrev om tidigare?

Den första du har beskrivit heter "svenskar i filippinerna" och är den största på facebook, den har i snitt 9st inlägg per dag enligt facebook.
Kan du inte ge mig adressen till den som är större än detta forum, den du skrev om tidigare?
Man mäter väl i antalet medlemmar eller hur?

Antal inlägg mot antalet medlemmar vinner nog hästens lilla hörna med halva upploppet.

Man mäter väl i antalet medlemmar eller hur?
Den har 1,400st medlemmar och på thaisnack finns 9,600st medlemmar.......
Nää, ge mig adressen till det där stooora forumet du pratade om, eller skarvade du bara lite. drog en rövare :D

Förvånad blir Ubon, 9.600 medlemmar på Thai Snack? och inte fler läser Ubon:s tråd, nu kommer Ubon att gråta i flera veckor...........
Stå illa är verkligheten, men som tröst har TS mindre än 3000 medlemmar och i bästa fall 50 skribenter som följer dig och övriga trådar.
Det är en hård värld.

Med matematik så är hästforumet med under 100 medlemmar, max 5 skribenter och kanske 10 inlägg per dag det aktivaste.

Om kurant uppenbart ljuger om en sådan banal sak som ett svenskt filippinforum, så kan man ju börja fundera på allt det andra han skriver om Filippinerna, är det också lögner?

Om kurant uppenbart ljuger om en sådan banal sak som ett svenskt filippinforum, så kan man ju börja fundera på allt det andra han skriver om Filippinerna, är det också lögner?
Att du missade det största förvånar inte, inte heller att TS är mindre en ditt påstående om 9600 medlemmar.
Bättre kan du eller?

Nu börjar Ubon och analyserar lite, vem är det som slirar på sanningen, UbonBorge skrev: ↑

Den har 1,400st medlemmar och på thaisnack finns 9,600st medlemmar.......finns det 9.600 medlemmar? eller skarvade du bara lite. drog en rövare :D som Du själv skrev.

Om kurant uppenbart ljuger om en sådan banal sak som ett svenskt filippinforum, Ubon börjar se en attityd i inläggen som Ubon inte vill se,

detta vill Ubon inte vara med om, skriv om texten i artigare ord, rövare, ljuger, försök skriv om texten, Du kan bättre...:)

Att du missade det största förvånar inte, inte heller att TS är mindre en ditt påstående om 9600 medlemmar.
Bättre kan du eller?
Det finns 9059st som har reggat sig på thaisnack innan dig, du är alltså nr 9060.
Sen har det tillkommit 5-600st nyreggade efter dig.
Ge mig adressen till det största, jag har ju bett om det i 5-6st inlägg nu, är det så svårt att kopiera in en adress?

Philforum? sorry, Du är blockad innan Du ens kom in, kanske för att Du använder ord som, ljuger, rövare....? passar inte in på forum där alla åldrar kan läsa, och dom små barnen läser vad Du skriver, och lär sig av ditt språk.

Det finns 9059st som har reggat sig på thaisnack innan dig, du är alltså nr 9060.
Sen har det tillkommit 5-600st nyreggade efter dig.
Ge mig adressen till det största, jag har ju bett om det i 5-6st inlägg nu, är det så svårt att kopiera in en adress?
Enligt TS egen forum statistik är det 2936 medlemmar på TS och att du har bättre siffror tror jag inte på,
trots du verkar ha svart bälte på att ta fram siffror överallt.
Hur du kom fram till att jag är nr 9060 skrämmer.
Det största forumet Res & Upplev Phil hade fler, nämligen 3000 medlemmar redan 2016 och bör ha passerat 5000 medlemmar till i dag.

Som tröst kan du få vara med där.

Enligt TS egen forum statistik är det 2936 medlemmar på TS och att du har bättre siffror tror jag inte på,
trots du verkar ha svart bälte på att ta fram siffror överallt.
Hur du kom fram till att jag är nr 9060 skrämmer.
Det största forumet Res & Upplev Phil hade fler, nämligen 3000 medlemmar redan 2016 och bör ha passerat 5000 medlemmar till i dag.

Som tröst kan du få vara med där.
Ja på det forumet med i snitt 4st inlägg per dag blir man inte hängande länge :D
Res & Upplev Filippinerna
4,7 tn medlemmar · 4 inlägg per dag
Sverige

Så detta var forumet som var både större och bättre än thaisnack?, hehehehehehe

Ja på det forumet med i snitt 4st inlägg per dag blir man inte hängande länge :D
Res & Upplev Filippinerna
4,7 tn medlemmar · 4 inlägg per dag
Sverige

Så detta var forumet som var både större och bättre än thaisnack?, hehehehehehe
Japp 4,7tn är större än 2,9tn.
Dina inlägg skulle dock inte överleva många minuter där.

Blir nog en överraskning för forumägaren att du har andra siffror än henne och även medlemsnummer till alla nick

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
705
trollet
T

Tillbaka
Topp