Insamling av OT-inlägg från diverse trådar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Sir One " sa:
Putte, lägg av!!!
Var dig själv, skit i dösnackarna och ge oss andra glädje med dina bilder och ord.

Alla bilder jag lägger ut ÄGER Chaimai och kan göra vad dom vill med, och så vill jag ej ha det. Har tydligen godkänt det när jag gjorde kontot, för man var tvungen att godkänna det för att få ett konto.

Därav att de kan låsa mitt bildkonto.

Härdsmälta i gubbtarmen. Bara gnäll och ingen förståelse för att moderatorer är vanliga medlemmar som frivilligt tar på sig volontärarbetet att rensa bland gubbgriniga thailandsjunkies svammel. De gör det för att göra ThaiSnack.se ett BRA ställe även om det blir fel ibland och då ber de om ursäkt.

Passar det inte så låt oss som trivs få lite lugn och ro så kan ni dra till mai respekt och gnälla på nått.... Blir så trött.

:thumbsup:
"nakonsawan " sa:
Härdsmälta i gubbtarmen. Bara gnäll och ingen förståelse för att moderatorer är vanliga medlemmar som frivilligt tar på sig volontärarbetet att rensa bland gubbgriniga thailandsjunkies svammel. De gör det för att göra ThaiSnack.se ett BRA ställe även om det blir fel ibland och då ber de om ursäkt.

Passar det inte så låt oss som trivs få lite lugn och ro så kan ni dra till mai respekt och gnälla på nått.... Blir så trött.

Min lilla reflektion som medlem och inte mattrådstaff, dom som bryter frekvent mot forumreglerna kan försvinna direkt. Där ska det inte finnas någon förmildrande omständighet. Dom som gråter ut offentligt kan dra dom oclså.

Det kommer att ta tid att få igång ett forum som verkligen är ett forum så länge som en del vill försvara mobbare och även dom som lägger inlägg som alltid är på gränsen till ok.

Så fortsätt att var er själva och bidra med så mycket ni tycker att det är värt!

"Jonas " sa:
När fan blir gazton bannad tycker dom få gånger han gör ett inlägg så är det imot person eller har han privilegium som moderator och kan skriva vilken skit han vill?
han kan beskrivas som dryg men nog fasiken har han rätt.....

"ledarn " sa:
Det gäller att vara flitig när man "städar". :)

Luren.
Så rätt så rätt. Jag hade behövet den effektiva Kycklingens handlag med städredskap i dag. Jag försöker röja upp i huset men det går så trögt så trögt när man är tvungen att skutta runt med gipset. Förstökte med att sätta moppen på foten me gipset började lösas upp :)
En man är inte konstituerad för dylika arbeten, en man är byggd för att hålla i ettölglas och komma med glada tillrop riktat mot städtanten :)

"ledarn " sa:
Det är ju Hammarby Tomten....

Han har ju varit med på TV massvis av gånger..
Han och MR: "Cykel på köpet" gjorde ju en massa repotage för några år sedan..
Har ingen koll på hammarby :xmas_smiley: Såg ut som en som säljer korv/hästkorv.

"ledarn " sa:
Tänkte väl lite mer på någon som bor lite längre söderut och upprepar sig som en trasig grammofon skiva...
Angående att bo vid havet vs. Risfälten....
Aha, du tänkte på Lutfisken Kolgjini. Då förstår jag bättre. :)

"magnusjansson " sa:
Har ingen koll på hammarby :xmas_smiley: Såg ut som en som säljer korv/hästkorv.
Nu blev jag sur! På riktigt! ttrodde inte att du ägnade dig åt folk mot hästgrupp, eller vad det heter. Att vara hammarbyare något fint och vördnandsvärt. Vi ser inte framgång på andra lags bekostnad som något hedervärt. Vi ser skönheten i spelet, hjärtat i centrum och kärleken till fosterlandet som något vackert. Fosterlandet stavs i detta fall SÖDERMALM! Allt annat är bara invandrarkvarter vare sig det kallas Göteborg eller Sundavall

Det här lär ju bli den längsta och mest besökta tråden av alla så är väl lika bra att man skriver det man har å säga här på en gång .
Skål grabbar å höna ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
1
Visningar
706
trollet
T

Tillbaka