Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Mäns våld mot kvinnor verkar vara ett problem i Kina.
Ja, jag kan erkänna att jag är snabb på att hugga just på honom, fast det beror nog oftast på vilket ämne det handlar om.
Dock finner jag hans ”nyhetsrapporteringar” där han klämmer in sin form av smygpropaganda riktigt värdelösa.
Att smyga in rena felaktigheter in i ”andra journalisters” texter och tolka dessa fritt är väl just sådant som skapar fake news.
Det är ju ett snyggt fack att bli placerad i…eller inte.
Jag har varit vaken länge..kom hem efter en promenad på 10,5 km och nu ska det bli lite gott att dricka efter maten.
Skål på dig och ha en trevlig kväll
Jag har varit vaken länge..kom hem efter en promenad på 10,5 km och nu ska det bli lite gott att dricka efter maten.
Skål på dig och ha en trevlig kväll
Det är lätt att försöka skämta bort fejknews och påverkanskampajer. Speciallt på en lördagkväll. Man ska dock komma ihåg att det troligen har på påverkat presidentval och att både svensk militär och civil säkerhettjänst ser allvarligt på det hela.
Sjukt….
Men du som endast läser rubriker bör tänka på att Asien är stort.
Det är som att skriva ”Mäns våld mot kvinnor……i Europa….” om det hade skett i Albanien.
Nu är det ett generellt problem, men din rubriksättning är urusel och speciellt med tanke på att du själv fastnar mest för rubrikerna och sedan skapar innehållet själv.
Nä för att du skulle ha sett det så var du ju självklart tvungen att läsa den innan den ändrades, att man ens behöver förklara det...
Sen står det i tråden.
Normalt sett så brukar moderatorer (åtminstone i andra forum) göra en notering att rubriken har ändrats. Sedan har kanske inte alla tid att glo på internet 24/7.
Normalt sett så brukar moderatorer (åtminstone i andra forum) göra en notering att rubriken har ändrats. Sedan har kanske inte alla tid att glo på internet 24/7.
Nä för att du skulle ha sett det så var du ju självklart tvungen att läsa den innan den ändrades, att man ens behöver förklara det...
Sen står det i tråden.
Det är lätt att försöka skämta bort fejknews och påverkanskampajer. Speciallt på en lördagkväll. Man ska dock komma ihåg att det troligen har på påverkat presidentval och att både svensk militär och civil säkerhettjänst ser allvarligt på det hela.
Ibland undrar jag om du menar allvar eller om du bara trollar?
Vilka är det som vill begränsa argumentationen här på forumet?
Jag tycker här argumenteras det hej vilt i var och varannan tråd.
Men vi får väl hoppas militär och säkerhetstjänsten gör sitt jobb i höstens presidentval
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.