Nam Falangs bilder

 
Solnedgång i frugans hemby. hennes föräldrar bor till höger utanför bild. Till vänster, den gröna muren, är skolan. Rakt fram ser ni templet.

IMG_7401.JPG
 
Här är det ris på G. Man skall inte krångla till det.
Gillar bilden. Tycker att jag lyckades fånga ögonblicket fast jag sett det så många gånger men inte brytt mig om att fotografera. Den får mig att tänka på vilket överflöd vi lever i. Hur mycket kan gå sönder eller krångla på denna pryl ;)

IMG_0459.JPG
 
Här är det ris på G. Man skall inte krångla till det.
Gillar bilden. Tycker att jag lyckades fånga ögonblicket fast jag sett det så många gånger men inte brytt mig om att fotografera. Den får mig att tänka på vilket överflöd vi lever i. Hur mycket kan gå sönder eller krångla på denna pryl ;)Visa bilaga 48300
Vi lagar vårat sticky rice på samma sätt, vi har 2-3 sådana thai grillar
 
Vilka härliga bilder, dom skildrar verkligen det Thailand jag älskar och där jag så småningom vill leva. Verkligen uppskattat. :wai:
 
Bang Saray beach, lugnt som alltid.Visa bilaga 48305

Så där lugn var inte den på en Lördag som jag var där, det var helt knökfullt längs stranden, Thai satt där på sinna mattor och åt, badade någon drack säkert med men lugnt och mycket Thaibarnfamiljer.
Var marknad längs gatan bakom, kanske bara var Lördagsmarknad men som sagt var mer folk på standen än det är i Pattaya/Jomtien en helg men som sagt mest Thai.

Har foto på telefon och ser ut som från samma ställe men ack så annorlunda.
Lägger fotona i min tråd så jag inte stör här kan du jämföra Bang Saray beach från när jag var där ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
Så där lugn var inte den på en Lördag som jag var där, det var helt knökfullt längs stranden, Thai satt där på sinna mattor och åt, badade någon drack säkert med men lugnt och mycket Thaibarnfamiljer.
Var marknad längs gatan bakom, kanske bara var Lördagsmarknad men som sagt var mer folk på standen än det är i Pattaya/Jomtien en helg men som sagt mest Thai.

Har foto på telefon och ser ut som från samma ställe men ack så annorlunda.
Lägger fotona i min tråd så jag inte stör här kan du jämföra Bang Saray beach från när jag var där ;)

Som jag sa förut så är det inte så ofta jag är förbi Bang Saray beach. Har bara badat en gång. Andra gånger bara åkt förbi eller stannat till en stund. Jag har faktiskt undrat om det alltid är så lugnt som när jag råkar åka förbi.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A
A
Svar
0
Visningar
2 K
A
 
Tillbaka
Topp