nu börjar det dra ihop sig

"Rolf " sa:
ÅH bara 25 dagar kvar och då jobbar jag endast 11 av dom. Det ska bli såååååååå skönt 8) 8)

Jobbar du?? Trodde inte man gjorde det på en sådan förvaltning. Du är väl bara fysiskt närvarande, speciellt nu när det börjar dra ihop sig... ;D ;D ;D

"Berralund " sa:
Jobbar du?? Trodde inte man gjorde det på en sådan förvaltning. Du är väl bara fysiskt närvarande, speciellt nu när det börjar dra ihop sig... ;D ;D ;D
Aj då skrev jag fel ???
Jag menar förstås att jag bör vara på kontoret det av mesta tiden :D

Så där ja nu e billjetterna beställda 1 ajuli till 14 Augusti blir de denna gång o sen får vi se när tanten får komma tillbaka igen
men de blir inte mycke till semester denna tripp heller nu ska staket o klinkers läggas ute mm mm o en satans massa papper fixas o sen blir de ju o våldgästa våran egen forums häst :)

"glimten66 " sa:
Så där ja nu e billjetterna beställda 1 ajuli till 14 Augusti blir de denna gång o sen får vi se när tanten får komma tillbaka igen
men de blir inte mycke till semester denna tripp heller nu ska staket o klinkers läggas ute mm mm o en satans massa papper fixas o sen blir de ju o våldgästa våran egen forums häst :)

Och en jädrans massa bilder hoppas jag... :wai:

Ja då de ska de bli kommer nog att bli en massa på hus o trdgård denna gång o sen blir de nog några från MC resan vi ska göra igen

"glimten66 " sa:
Ja då de ska de bli kommer nog att bli en massa på hus o trdgård denna gång o sen blir de nog några från MC resan vi ska göra igen

Om alla planer går som tänkt, så hänger jag gärna med på en MC tur nästa år..
Fast jag blir nog tvungen att hitta en att hyra tills vidare..

Ser fram emot bilderna med endast lite avundsjuka! :)
(Varning för underdrift i ovanstående text!)

"Per Olav " sa:
Om alla planer går som tänkt, så hänger jag gärna med på en MC tur nästa år..
Fast jag blir nog tvungen att hitta en att hyra tills vidare..

Ser fram emot bilderna med endast lite avundsjuka! :)
(Varning för underdrift i ovanstående text!)

P-O du e så välkommen så att följa me o åka lite åker du mycke när du e nere..

"glimten66 " sa:
P-O du e så välkommen så att följa me o åka lite åker du mycke när du e nere..

Har endast åkt scooter än så länge, dels av ekonomiska skäl och dels för att jag inte hittat någon plats att hyra en riktig hoj.
Har meddelat frun om att inköp av hoj står högt på prioriteringslistan.. ;D

Har kört en del bil så jag har lite hum om hurdan trafiken fungerar (eller inte fungerar om man så vill).

"Per Olav " sa:
Har endast åkt scooter än så länge, dels av ekonomiska skäl och dels för att jag inte hittat någon plats att hyra en riktig hoj.
Har meddelat frun om att inköp av hoj står högt på prioriteringslistan.. ;D

Har kört en del bil så jag har lite hum om hurdan trafiken fungerar (eller inte fungerar om man så vill).

he he de räcker du får åka me om tanten din tillåter dig de ;D

"glimten66 " sa:
he he de räcker du får åka me om tanten din tillåter dig de ;D

Det är det enda (för tillfället) jag lägger ner veto på...
När jag vill åka hoj, så åker jag.. Duger det inte så blir skilsmässa.. ;)

Nu drar det verkligen ihop sig. Om 48 timmar väntar man på boarding av SK 973 i Köpenhamn. Jag kan knappt vänta... ;)

Tackar! Det kommer att bli tre hektiska veckor men härligt ändå. Det är mest frugan och ungarna jag saknar! :wai:

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp