nu börjar det dra ihop sig

"legolas " sa:
Roffe du ÄR en stjärna som tar steget som alla bara vågar drömma om...
:wai: :wai: :wai:
Tack min vän, vi hoppas alla dvs. barn och vänner att det ska bli bra. Det är ju bara vi som kan ordna så att det blir som vi tänkt oss.
Nu börjar det ramla in små kartonger med choklad på skrivbordet.
Jag som inte äter godis, men frugan kommer att gå i taket av glädje :D
Som jag förövrigt skickat på en årlig rekond.
Hon blir så rödblommig och fin efter sina ansiktsbehandlingar. :)

"Rolf " sa:
Du Berra, du ska veta att snart varenda minut är inbokad tills den dag vi kliver ombord på planet.
Sen väl nere ska ju en hel kåk möbleras.
Frun har ju fått för sej att det ska va jul även i år ::)
Det ska bli så jädra kul och spännande, tänk att fårmöjligheten att börja om sitt liv en gång till med de erfarenheter som man samlat på sej genom åren.
Här på jobbet har man gått och blivit nån form av stjärna som vågar ta det steget som många bara pratar om
Hej och hå :D

Självklart Rolf, men man får väl vara avundsjuk. Det är ju därfö jag jäklas lite. Lycka till och stressa int er fördärvade nu bara. :)

"Berralund " sa:
Självklart Rolf, men man får väl vara avundsjuk. Det är ju därfö jag jäklas lite. Lycka till och stressa int er fördärvade nu bara. :)
Inte fan ska du vara avundsjuk, ned en fru som avgudar dej och två härliga ungar. Sen har du ju allt ditt roliga kvar. Det är bara att blicka frammåt :)

Enligt reklamen så är det Bangkoks högsta Hotell vi ska stanna där två dar om det är samma du bott på kan du väl ge nått tips på vad man ska undvika Mvh

Avresa från Arlanda med Thai 10Dec och hem i Mars - April 8200:- ToR.
Hyfsat tycker jag.

Ledarn kan ha haft otur. Vi bodde på Baiyoke Suite för ca två år sedan och det var helt OK den gången. Lite slitet men rent. Bra frukost på 42:a våningen. Men Sky ser ju betydligt fräschare ut.

"ledarn " sa:
Då är det inte samma som jag menar...
Det finns en "lillebror" till sky som heter: Baiyoke Suite Hotel
(Googlade)

Det är det som är :thumbsdown: :thumbsdown:
Då hade man tur som inte bokade där. Vart en halvpanik bokning eftersom vårat tilltänkta hotell var fullt och som vanligt hade min lilla rara väntat for länge ( för så behöver man ju inte göra i thailand fick jag till svar när jag försynt föreslog att kanske det är dags att boka hotell nu för ca två veckor sen ) känns det igen av nån annan ? ;) Men föresten ligger dom nära varann ?

Visst känns det igen, men som tur är brukar hon inte lägga sig i mina planeringar och det är nog bra.

Om du menar att Baiyoke Suite och Sky ligger nära varandra så visst gör dom det, endast ett stenkast emellan. Men som sagt - centralt i Pratunam-distriktet.

"Mackfaktorn " sa:
Enligt reklamen så är det Bangkoks högsta Hotell vi ska stanna där två dar om det är samma du bott på kan du väl ge nått tips på vad man ska undvika Mvh
Bodde är två nätter 2010. Slitet lyxhotell som lever på att det är thailands högsta byggnad.
Hade då en stor två-rums suite med en unken heltäckningsmatta och halvt fungerande AC i rummen. Undvik att bo högt (space zone) så slipper du köerna i hissarna. Bra utsikt från restaurangen i toppen av byggnaden.

Har inte bott där sedan dess och kommer inte att göra det heller.

"zMacen " sa:
Bodde är två nätter 2010. Slitet lyxhotell som lever på att det är thailands högsta byggnad.
Hade då en stor två-rums suite med en unken heltäckningsmatta och halvt fungerande AC i rummen. Undvik att bo högt (space zone) så slipper du köerna i hissarna. Bra utsikt från restaurangen i toppen av byggnaden.

Har inte bott där sedan dess och kommer inte att göra det heller.
Vi tog en Familje special en suite i standardzon två nätter for 4 pers gick på drygt 6000 bht

Baiyoke sky hotel är ett bra hotel och lillebror Baiyoke suite hotel är som du säger verkligen nerslitet med skaplig dålig service.

Hej!
Jag åker ner 22/6 - 7/7 samt 22/11 och då obestämt (tänkt att bo gratis hos Legolas på indefinte time och bada i hans pool). From 1/6 2013 är jag inte längre svensk medmorgare eieieieieieiei - slipper fittskatten på 1735 x 2 per månad. Tänk ett annat namn, personnummer.......... frihet.....
Finns det några andra som åker ner då? Vi kan bo hos Legolas. :-D

"paginatus " sa:
Hej!
Jag åker ner 22/6 - 7/7 samt 22/11 och då obestämt (tänkt att bo gratis hos Legolas på indefinte time och bada i hans pool). From 1/6 2013 är jag inte längre svensk medmorgare eieieieieieiei - slipper [¤#@@¤%] på 1735 x 2 per månad. Tänk ett annat namn, personnummer.......... frihet.....
Finns det några andra som åker ner då? Vi kan bo hos Legolas. :-D
jag gör dig sällskap är 5 dagar senare hos lego,

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp