Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den va bättre!!! Vi kommer att ta beslut om att flytta tillbaka till Thailand på plats...när vi är nere nu i sommar...och då blir det nog tillbaka till Isaan kring årsskiftet!
Det verkar som om större delen av CM drar till LOS på lång eller kort tid.
Jag har fått ändra mina planer som bestod i Filippinerna och Thailand i år.
Nu sätter jobbet käppar i hjulet och som vanligt blir det knappt med semester.
Någon vecka ska jag dock ha på Medelhavets böljor.
Ja hon startar på onsdag på solvalla lopp 6 nr 7,nu är det årsdebut så kusken sa att det blir ett snällt upplägg.Hon ska starta den 16 juni i ett större lopp så det behövs ett lopp innanför västen.Men som hästägare hoppas man alltid,
Ja hon startar på onsdag på solvalla lopp 6 nr 7,nu är det årsdebut så kusken sa att det blir ett snällt upplägg.Hon ska starta den 16 juni i ett större lopp så det behövs ett lopp innanför västen.Men som hästägare hoppas man alltid,
Min forne chef hade travhästar.. När jag berättade för honom att jag hade köpt häst blev han väldigt intresserad. Ända tills jag sa att det var en skivad häst avsedd som smörgåspålägg eftersom jag inte hade råd att köpa en hel. Så det är kanske dags för en löneförhöjning? Han blev skitsur!
Varit hemma i 4v och nu 4v kvar till avgång, känns som en hel evighet å inte blir längtan mindre när man skypar med en underbar flicka varje dag.
Men om 4v lämnar jag Svedala åt sitt öde för en lååååång tid framöver, typ 30 år el nåt.
Nu ska jag ner å testa ut vart det är bäst att bosätta sig nånstans, gillar Huahin men tänker testa runt lite innan det blir att hyra på längre tid. Först blir det en vecka i bkk sen neråt Pattya och leta upp ett nice hus. Sen återstår att se om man blir tokig på alla ryssar eller om man kanske trivs där nere, trots att man tar med sig eget bröd..
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.