nu börjar det dra ihop sig

"FA " sa:
Åker om 4v och stannar till Maj nästa år ;D

Den va bättre!!! :) Vi kommer att ta beslut om att flytta tillbaka till Thailand på plats...när vi är nere nu i sommar...och då blir det nog tillbaka till Isaan kring årsskiftet! :nod:

Kanske nån mer här som åker med SAS(flygs av THAI AIR) den 06.11 från Köpenhamn? Sk8628 14.25

"glimten66 " sa:
Inte helt säker men tror jag har en 13-15 mil dit från wapi pathum

Om du är ute och åker så har du mitt SKYPE: nabru1112..här! Kommer att lämna telnr när jag kommer ner till Thailandet.Vore trevligt att träffas!

"areeya " sa:
Om du är ute och åker så har du mitt SKYPE: nabru1112..här! Kommer att lämna telnr när jag kommer ner till Thailandet.Vore trevligt att träffas!

Ja det vore trevligt jag lämnar mitt thai nummer här sen så ska vi kunna lösa det

Bara 1 vecka kvar :D :D Hualigen vad jag har längtat den här långa jäävla vintern..

"matteisurin " sa:
Bara 1 vecka kvar :D :D Hualigen vad jag har längtat den här långa himla vintern..
1vecka går fort, du får gå på solvalla i helgen fre-lör-sön sedan
direkt till bkk.Det kan inte bli bättre.

Det verkar som om större delen av CM drar till LOS på lång eller kort tid.
Jag har fått ändra mina planer som bestod i Filippinerna och Thailand i år.
Nu sätter jobbet käppar i hjulet och som vanligt blir det knappt med semester.
Någon vecka ska jag dock ha på Medelhavets böljor.

"Mackfaktorn " sa:
Har väl börjat dra ihop sig för din kuse med ? Hur var namnet och när startar den ? Så man kan hålla tummarna.
Ja hon startar på onsdag på solvalla lopp 6 nr 7,nu är det årsdebut så kusken sa att det blir ett snällt upplägg.Hon ska starta den 16 juni i ett större lopp så det behövs ett lopp innanför västen.Men som hästägare hoppas man alltid,

"magnusjansson " sa:
Ja hon startar på onsdag på solvalla lopp 6 nr 7,nu är det årsdebut så kusken sa att det blir ett snällt upplägg.Hon ska starta den 16 juni i ett större lopp så det behövs ett lopp innanför västen.Men som hästägare hoppas man alltid,
Min forne chef hade travhästar.. När jag berättade för honom att jag hade köpt häst blev han väldigt intresserad. Ända tills jag sa att det var en skivad häst avsedd som smörgåspålägg eftersom jag inte hade råd att köpa en hel. Så det är kanske dags för en löneförhöjning? Han blev skitsur! :)

Travhästar? Usch så tråkigt. Kunde ni inte gått så grovt OT om något intressantare ämne? :)

Varit hemma i 4v och nu 4v kvar till avgång, känns som en hel evighet å inte blir längtan mindre när man skypar med en underbar flicka varje dag.
Men om 4v lämnar jag Svedala åt sitt öde för en lååååång tid framöver, typ 30 år el nåt.
Nu ska jag ner å testa ut vart det är bäst att bosätta sig nånstans, gillar Huahin men tänker testa runt lite innan det blir att hyra på längre tid. Först blir det en vecka i bkk sen neråt Pattya och leta upp ett nice hus. Sen återstår att se om man blir tokig på alla ryssar eller om man kanske trivs där nere, trots att man tar med sig eget bröd.. ;)

"nakonsawan " sa:
Travhästar? Usch så tråkigt. Kunde ni inte gått så grovt OT om något intressantare ämne? :)
hur har du tänkt att vi ska kontakta dig så du kan godkänna dom ämnen du inte tycker är tråkiga,

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp