Phontas tankar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du är både omtänksam och romantisk glimten :thumbsup:
Och jag tror även Phonta är det eftersom jag tror att det var han som hjälpte dig, karma till er bägge.

Sannerligen, Micke är mannen som vet hur man gör en kvinna lycklig. Och nu är vägen uppför altargången lika bred som Avenyn i Göteborg eller kanske Kungsgatan i Fjollträsk. ;D

Karma härifrån me...

Tack kycklingen o berralund.klart Phonta hjälpte mig me detta utan honom hade det inte gått :)

"Phonta " sa:
Jonas verkar kunna göra en del oövertänkta saker tycks det , men det hör väl ungdomen till ::) Tat lugnt och hoppa inte ur askan i elden ;)

Hellre ett oövertänkt och lyckligt liv än övertänkt och bittert, klarar mig nog bättre än dom flesta för behöver inte vara överblåst för man är ung.

"Jonas " sa:
Hellre ett oövertänkt och lyckligt liv än övertänkt och bittert, klarar mig nog bättre än dom flesta för behöver inte vara överblåst för man är ung.
Vetla du att alla spolingar under 60 är wannabes som inte vet nåt å dom under 50 hänger man en handduk runt öronen på ;D ;D

Japp och säga att nån är ung dum och oerfaren är ok men akta er för att säga nåt om gammal det är känsligt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp