Phontas tankar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag tror Hans du riktar dina syn punkter till mig men jag har redan en bil och gillar att åka MC jag är lätt handikapad och behöver en 3 hjulig MC därför söker jag en sådan
mvh svarre

"svarre " sa:
Jag tror Hans du riktar dina syn punkter till mig men jag har redan en bil och gillar att åka MC jag är lätt handikapad och behöver en 3 hjulig MC därför söker jag en sådan
mvh svarre
Ok, då förstår jag!
Ha det gott nu!

e det sånna ni pratar om ;D

87-thickbox_default.jpg

produktbild_line.jpg

Phonta jag bugar o bockar du har en fri kväll i pattis ;) ;)
Fan va gla hon blev :)

Kul att det blev lyckat ;D ;D Anders fick överlämna , tyckte det var kul då hon såg ut som ett frågetecken ................. :eek:

"Phonta " sa:
Kul att det blev lyckat ;D ;D Anders fick överlämna , tyckte det var kul då hon såg ut som ett frågetecken ................. :eek:

Se nu bara till att Jonas lugnar ner sig, han är visst på krigsstigen. ;)

Härlig idé, sådana överraskningar är fina. Jag skickade blommor till frugan tillsammans med några trisslotter när hon fyllde 30, hon tyckte dock att vi kunde ha sparat pengarna istället. Tråkigt men lovvärt! :)

"Berralund " sa:
Se nu bara till att Jonas lugnar ner sig, han är visst på krigsstigen. ;)

Härlig idé, sådana överraskningar är fina. Jag skickade blommor till frugan tillsammans med några trisslotter när hon fyllde 30, hon tyckte dock att vi kunde ha sparat pengarna istället. Tråkigt men lovvärt! :)

Fyllde 30 :eek: :eek: :eek: :eek: Trodde du var i alla fall 55 , ok förlåt Berra ,då är du ju en ungdom ::)

Jonas verkar kunna göra en del oövertänkta saker tycks det , men det hör väl ungdomen till ::) Tat lugnt och hoppa inte ur askan i elden ;)

Ja phonta glad blev hon. hon har nog skickat ett 20 tal bilder redan :):)

vuqy6yja.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp