Phontas tankar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det var en sån här jag hade tängt mig

honda-pcx-sidecar-dau-tien-tai-ha-noi-9126-1397786477-5350876d5907f (1).jpg

Isrelen på soi bukao fixar såna sist ja va nere.stod det.två.stycken hos honom
Vet att jag lagt in en bild nånstanns på en orange om jag inte mistar mig på färgen

Svarre.hittade bilderna men det va me.två framhjul men han fixar även den andra modellen

Om jag kommer ihåg rätt ville han ha 200 000 för detta bygge med 2 fram hjul

Ja det.e.i pattaya sen finns det.en hoj byggare på.teprasit me men Phonta kan nog fler ställen

Tyvärr så är det mest Big Bikes jag känner till , men israelen är ett bra tips .... ;)

Kanske en sån jag skulle haft när jag skall rulla över Sukhumvit.

"Jonas " sa:
Kanske en sån jag skulle haft när jag skall rulla över Sukhumvit.

Du är nog en riktig "chicken" du Jonas , inga problem med Sukhen , kör där varje dag , aldrig något problem , hur gammal är du Jonas , kanske en permobil med varningsljus ;D

Ja börjar komma upp i den åldern nu så jag börjar bli rädd för att gå utanför dörren.

Men nu skall jag sova lite middag blev lite trött efter maten, skall nog våga ta mig över denna gng.

"Jonas " sa:
Men nu skall jag sova lite middag blev lite trött efter maten, skall nog våga ta mig över denna gng.

Ta en MC-taxi till andra änden av Bkk i rusningstrafiken. (Eller sitt bakpå när ja kör*)
Så får du en skräckupplevelse du sent glömmer!

* men då får du inte gå i bara handduk!!

"svarre " sa:
Är det någon som vet om dessa byggs i Thailand ?

mvh svarre
Honda säljer en helt ny fabriksbyggd variant med 2 framhjul, betydligt bättre att köra än en med 2 bakhjul som blir tokstel i kurvorna.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp