Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tycker också priset verkar högt i år men jag tror inte jag äter mer än en halvliter på ett år så spelar ingen större roll. Fru och dotter är dock storkonsumenter men oavsett hur dyra jordgubbarna blivit här så kostar de en bråkdel av vad de kostar i Bangkok så det känns som en besparing varje gång de köper en låda
Det har skrivits om detta i lokala blaskor och väldigt få vet skillnaden mellan kilo, liter och ask.
Särskilt när butikerna säljer både per kg, per liter och per ask som inte alltid är 500g eller 1 liter.
Det har skrivits om detta i lokala blaskor och väldigt få vet skillnaden mellan kilo, liter och ask.
Särskilt när butikerna säljer både per kg, per liter och per ask som inte alltid är 500g eller 1 liter.
Har som sagt aldrig i mitt 64-åriga liv hört någon säga tidigare att detta är ett problem. Tror nog den absoluta majoriteten av jordgubbar dessutom säljs i vanliga butiker med jämrörpriser väl synliga.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.