Saknade medlemmar

Sölve

Medlem
Som rubriken lyder saknade medlemmar på thaisnack

Jag saknar glimten66 inlägg och ofantliga bildtråd någon här som har kontakt med honom och vet hur han har det idag

Jag brorsa din är saknad din Glimten, eller brorsorna ska jag väl säga. men 66 klagade väl på hälsan, skulle vilja vet hur han mår.

@glimten66, om du fortfarande är medlem. Berätta hur det går här eller på PM

Jag kan bara hålla med, har ju träffat 66:an personligen. Det är en väldigt trevlig kille med en trevlig fru. Kom igen nu!

Jag brorsa din är saknad din Glimten, eller brorsorna ska jag väl säga. men 66 klagade väl på hälsan, skulle vilja vet hur han mår.

@glimten66, om du fortfarande är medlem. Berätta hur det går här eller på PM
Vet bara att han haft mycket att göra på jobbet, sen hur han mår nu det vet jag faktiskt inte, vi är inte kända i våran familj att ringa för nöjes skull, kan bara ta mig själv, det kan gå flera månader att man exempelvis pratar med föräldrarna, då brukar morsan ringa och fråga om man lever pga att dom inte hört något från en, det enda man då brukar säga är att man jobbar och sen kan det dröja flera månader efter det innan man pratar igen. Dock brukar frugan min veta mer om föräldrarna än jag numera.

Senast redigerad av en moderator:
Vet bara att han haft mycket att göra på jobbet, sen hur han mår nu det vet jag faktiskt inte, vi är inte kända i våran familj att ringa för nöjes skull, kan bara ta mig själv, det kan gå flera månader att man exempelvis pratar med föräldrarna, då brukar morsan ringa och fråga om man lever pga att dom inte hört något från en, det enda man då brukar säga är att man jobbar och sen kan det dröja flera månader efter det innan man pratar igen. Dock brukar frugan min veta mer om föräldrarna än jag numera.
kan du inte skicka ett sms att Berralund och jag vill veta ;)

Det är ju en avigsida med forum, alla är ju mer eller mindre anonyma men ändå har man en relation till dem här. Slutar man skriva vet man ju inte om det är pga att de blivit sjuka, trötta på forumlivet, känt sig utstötta här eller orsaken ...

@EV loggar ju in här titt som tätt. Håller med Krille, hans bilder från vardagslivet saknar man.

Det är ju en avigsida med forum, alla är ju mer eller mindre anonyma men ändå har man en relation till dem här. Slutar man skriva vet man ju inte om det är pga att de blivit sjuka, trötta på forumlivet, känt sig utstötta här eller orsaken ...

@EV loggar ju in här titt som tätt. Håller med Krille, hans bilder från vardagslivet saknar man.
Jag säger det samma saknar hans bilder kom igen @EV :beer:

Senast redigerad av en moderator:
@Glimten det var samma med mig ringde inte så ofta till föräldrarna bara jobba och jobba. Sen var dom borta idag ångrar jag det oerhört att inte ha haft mer kontakt än jag gjorde livet är för kort vet du.

Är det någon som vet var Banglassi tagit vägen?
En go kille som kan språk, thai kultur och en enastående musiker.
Han finns ju på Youtube... Men har han sagt goodby till forumet?

Är det någon som vet var Banglassi tagit vägen?
En go kille som kan språk, thai kultur och en enastående musiker.
Han finns ju på Youtube... Men har han sagt goodby till forumet?

Ja, han var ju en kul typ men han bara försvann, sist han skrev 11/7 2015 om jag sett rätt. Ja folk kommer och går. Sodom en annan jag tänker på ofta som var med när det gäller språket. Krister var ju ett tag sedan, är ju också bra på det mesta.

Rolf och Ragnela var ett tag sedan, ja det finns en hel del, alla har de gått vidare i livet men vi sitter fast här:D:D:D

Jag läste här på forumet några år före jag registrerade mig, tyckte glimten 66 va en go gubbe och allt som oftast lättsam å trevlig, synd att han tagit paus;)
Tyckte även EV-s bilder och skildringar gjorde intryck, kan så här i efterhand tycka att många gick för hårt åt honom med korkade kommentarer ibland räcker det bara att titta å njuta;)

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
A
A
Svar
7
Visningar
2 K