Foto på medlemmar på Thaisnack...

 

Pepsi

Forumveteran
Tänkte .. eftersom många frågat mig om foto på man ser ut.. Och vill veta allt om mig ...
Vore det kanske en bra tråd att starta... Alla på Thaisnack, kan väl lägga upp foto, personuppgifter, var du bor och vad du jobbar med... ??? Kanske vad du har för intressen.. Hur mycket du tjänar...
Allt... som kan vara av intresse för andra.. Inte för din skull.. Utan för alla som bara vill veta...

Låter som en bra ide...

Jag tror det är måååååånga som ser fram emot detta... !!! :upanddown::upanddown:

ไม่รู้ mâi rúu
 
image.jpg
Det är säkert ingen här som är intresserad av foton på våra fula nunor, än mindre personuppgifter. Vill man lägga upp foto på sig själv eller sin familj är upp till var och en. Och ingen har uppmanat någon till detta heller.

Bandonghasse in action
 
Jag har inte varit här så mycket i sommar.... Men tråkigt att se utvecklingen på forumet. Börjar likna många andra forum som inte är så trevliga :wai:
 
Helt rätt! Jag tar bort allt skitsnack men låter tråden vara låst några dagar så att ingen blir frestad att fortsätta tjafsa.

Bra tänkt, Berralund! :)

Jag har inga personliga preferenser med den specifika tråden men enligt min mening så är det generellt bäst om trådar bara blir temporärt stängda t. ex. om forumvärdarna inte har tillräckligt med tid för rensning just då, eller som du är inne på när folk behöver lugna ned sig. Annars tycker jag att man bara helt sonika kan ta bort inläggen fortlöpande utan att spara dem öht, för är det ruttet redan idag så blir det nog knappast friskare med tiden heller. ;)
 
Goody good!!! Krap khun krap!!

Har haft lite samtal med Berra i dag.. Tacksam för att han stoppat på skånska "mögsnack"..

Ser fram emot många trevliga dialoger i stället..

Inte person angrepp.. Inga dumma frågeställningar.. Hålla sig till sakfrågan..
Inga "gillanden" av taskiga inlägg..

Hoppas alla kan bidraga med många goa inlägg..

Oavsett område.. / tråd.. Inga peronliga frågor eller påhopp..

Då tror jag Thaisnack blir/är ett underbart forum för många som älskar thailand...

Sawasi krap !!!
 
Jag håller med dig pepsi, att inga personangrepp är ok. Jag hade pm kontakt med Sölve och han tyckte att han fick oförskämt många personangrepp av dig i veckan. Jag har bett honom att försöka att glömma o gå vidare och jag hoppas att han gör det för det hjälper ingen att bli bitter och anmäla allt som skrivs.
 
Jag håller med dig pepsi, att inga personangrepp är ok. Jag hade pm kontakt med Sölve och han tyckte att han fick oförskämt många personangrepp av dig i veckan. Jag har bett honom att försöka att glömma o gå vidare och jag hoppas att han gör det för det hjälper ingen att bli bitter och anmäla allt som skrivs.
Kycklingen!! Jag har svarat dig peronligen... om vad som hänt.. Berra har stoppat allt skitsnack från personer som bara vill såra folk.. Jag har bett offentligt om ursäkt..... Men inte fått någon respons av samma slag..
Därefter har en "kompis" fortsatt att göra en massa taskiga inlägg gällande mig och andra..
Dessa inlägg har nu raderats.. och stoppats.. av Berralund.. OK?

Är man rakryggad ,,,, kan man be om ursäkt ..!!! Inte försvara en som sabbar TS..!!!

Sedan om någon är kompis med vederbörande , har inte med saken att göra..
Som forumsvärd förväntar jag mig samma intellektuella svar som jag får från Berralund och Glimten..

Ok?? Nog om det... Avslutat .... Om det uppstår igen tar jag det med Berralund..

Tack för kaffet!!! :):):) krap khun krap..!!
 
Kycklingen!! Jag har svarat dig peronligen... om vad som hänt.. Berra har stoppat allt skitsnack från personer som bara vill såra folk.. Jag har bett offentligt om ursäkt..... Men inte fått någon respons av samma slag..
Därefter har en "kompis" fortsatt att göra en massa taskiga inlägg gällande mig och andra..
Dessa inlägg har nu raderats.. och stoppats.. av Berralund.. OK?

Är man rakryggad ,,,, kan man be om ursäkt ..!!! Inte försvara en som sabbar TS..!!!

Sedan om någon är kompis med vederbörande , har inte med saken att göra..
Som forumsvärd förväntar jag mig samma intellektuella svar som jag får från Berralund och Glimten..

Ok?? Nog om det... Avslutat .... Om det uppstår igen tar jag det med Berralund..

Tack för kaffet!!! :):):) krap khun krap..!!
Nu har jag inte vart inne på dagen, så jag har ingen aning om vad som hänt, men det spelar ingen roll för mig och jag vill inte veta det heller då det är överspelat vad gäller mig, då det förmodligen är uträtta på det ena eller det andra sättet, men alla vill/eller vågar inte be om ursäkt, men ni behöver inte svara på detta inlägg då jag anser det vara uträtt
 
 

Liknande trådar

W
Svar
27
Visningar
5 K
A
A
Svar
7
Visningar
2 K
A
M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp