Flygspaning - Var befinner sig medlemmar till eller från BKK?

Såg att det fanns app som visade alla flygplan på himmelen. Varifrån de kom, vart de var på väg och vilken flygbolag. Likadan för satelliter.
Rätt fantastiskt fast inget för mig, jag är så nöjd med min altimeter ser alltig höjden till havet. Bra o ha för en cyklist.
:rolleyes:o_O
Vi är i periferin med Nois jobb rätt ofta och bara min wifibox fungerar överallt, IT killarna lånar alltid den när de har problem de har t o m mitt lösenord sparade i sina datorer :eek:

Såg att det fanns app som visade alla flygplan på himmelen. Varifrån de kom, vart de var på väg och vilken flygbolag. Likadan för satelliter.
Rätt fantastiskt fast inget för mig, jag är så nöjd med min altimeter ser alltig höjden till havet. Bra o ha för en cyklist.
Vi är i periferin med Nois jobb rätt ofta och bara min wifibox fungerar överallt, IT killarna lånar alltid den när de har problem de har t o m mitt lösenord sparade i sina datorer :eek:
ฉันจะไปด้วย:p:D

Såg bilden på öl utan is, visst Leo som jag inte tål men tänkte lillgrabben har lärt sig något ... men sen kom det öl och det var kört ... ha det bra ändå :) men håll dig till Coke Zero med is :)

Om ”genom” Bangkok räknas så var jag där för några dagar sedan:)
[EDIT] Eleverad motorväg för dom som har råd 555. Typ fattiga studenter:cool:
[EDIT2] Billigare att betala privat motorväg i Bkk, än en hotellfrukost:D:nod:

17F42753-C783-4C1B-890D-B3E61690028F.jpeg

Senast ändrad:

Flightradar.com visar alla plan i luften (och som taxar), allafartyg.se visar fartyg på sjön, MEN när får vi en app där vi kan se cyklisterna så vi kan undvika detta ofog?!!!:D

Flightradar.com visar alla plan i luften (och som taxar), allafartyg.se visar fartyg på sjön, MEN när får vi en app där vi kan se cyklisterna så vi kan undvika detta ofog?!!!:D
Cyklister i Lund och Malmö är liktydigt med Kamikazepiloter. Fullständigt hänsynslösa och saknar självbevarelsedrift. Precis som många mopedister och MC-förare i Thailand. :eek: :eek: :eek:

Har varit en tuff dag;)gött att ni har koll på mig:)påminner lite om gamla Östtyskland :D:D;)
Morbror hade ställt pickuppen på suvvan så va inget å be för, bara ut i vänstertrafiken å kriga:eek:

Nu kör vi en föinvigning med några bärs:)
20170905_172939.jpg
den va utan is:p:D
20170905_173822.jpg
20170905_173605.jpg
20170905_172939.jpg
Är en del kvar att göra, men jag är en snäll gubbe i detta fall då jag är mycket nöjd med resultatet hittills:)

Skall hålla mig från mer skrift i afton då risken är övervägande att jag blir aningen stukad;) har ju inte druckit en droppe sen sist jag va här (maj) så lär väl somna efter flyg å bilresan:)
He he, grymma svetsfogar,,eller,,,,nja! Hälsar en som svetsat i runt 46 år!"

Jag är i Doha. Jag kom på den briljanta iden att stanna en natt i Doha.
Om man gillar rena turistorter, typ södra Gran Canaria eller dylikt, och man gillar det så mycket att det fortfarande skulle framstå som lockande utan öl, hurtfriska reseledare och afrikaner som säljer krimskrams.
Ja, då är det ingen tvekan, Doha är din nästa destination!
Om du, som jag, gillar lite mustigare upplevelser så nej, åk vidare direkt!
Jag gillar absolut Qatar Airways men detta har inget med dem att göra.

Jag är i Doha. Jag kom på den briljanta iden att stanna en natt i Doha.
Om man gillar rena turistorter, typ södra Gran Canaria eller dylikt, och man gillar det så mycket att det fortfarande skulle framstå som lockande utan öl, hurtfriska reseledare och afrikaner som säljer krimskrams.
Ja, då är det ingen tvekan, Doha är din nästa destination!
Om du, som jag, gillar lite mustigare upplevelser så nej, åk vidare direkt!
Jag gillar absolut Qatar Airways men detta har inget med dem att göra.
Ingen dålig idé, har tidigare gjort ett stop over i Peking, Abu Dhabi och Dubai.
Ser det som en kul upplevelse med ett extra dygn innan man kommer hem.

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
A

Tillbaka
Topp