Scandinavian Corner i Khao lak

Gottland

Forumveteran
Andra gången du ska åka dit nu men avbokar din fjant.

Om du menar mig så körde jag den vägen i November , valde dock bort Phuket för Kho Samui ,
Anledningen var att jag hörde att du "fårösund " fanns i närheten
, så tänkte att det luktar väl skitstövel över hela Phuket Changwatet :p .

Kho Samui var fint , HH var ännu bättre än vad Nmax utlovat .
Stort tack Nmax för att du fick mig att stanna sammanlagt hela 12 dagar , mycket trevliga dagar med trevliga gubbar på Soi 88.
Sen vart det ju Kanchanaburi och hemåt ..
Men om du var i Khao lak vafror kom du inte och hälsade på i Scandinavian!1 Ligger ju helt ute vid stora vägen, omojligt att missa

A

Anonym

Gäst
Jag körde inte ner till Phuket skrev jag ju ;) Kanske skrev lite luddigt , Men jag tog Kho Samui i stället för Phuket , sen var det ju regn i en vecka i söder ,då drog jag Chumpon och sen tillbaka till HH i stället, inget regn på tre veckor i HH , . Så jag körde aldrig den vägen förbi dig , får se nästa vinter , då är jag nere 6 månader

A

Anonym

Gäst
Dessa är väl inte Thai , Utan jag vill minnas att det är ett Muslimsk fiskarfolk , fanns Moskeer på deras boplattformar när jag var där , stämmer det ??

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Akta dig för Z ordet Berra, lika illa som N ordet , Totalbannat :eek: , de är Nomader Muselmanska sådana ..
Finns inget negativt i Z-ordet i detta fall, så sa alla där nere då. Mycket trevliga människor precis som du sa. Varför skall man använda ett annat ord än benämningen är för folkgruppen? Om dom är muselmaner, buddhister eller kristna är helt betydelselöst.

A

Anonym

Gäst
Finns inget negativt i Z-ordet i detta fall, så sa alla där nere då. Mycket trevliga människor precis som du sa. Varför skall man använda ett annat ord än benämningen är för folkgruppen? Om dom är muselmaner, buddhister eller kristna är helt betydelselöst.
Ja, mest ett skämt , för här i Europa får du böter om du kallar en Rom för Z ordet . jag ser inga problem , löjligt som mycket annat ,ungefär som att N bollar inte längre existerar .. Nog om det , trevliga människor och en upplevelse var det :)

Topp