Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ju mer jag tänker tillbaka blir jag alltmer övertygad om att jag har seglat med Herr @Raggarn i Gränges någon gång i forntiden, på FFM-Virihaure, Pajala eller Torne. Eller lider jag av en total minneslucka från den tiden?
Ju mer jag tänker tillbaka blir jag alltmer övertygad om att jag har seglat med Herr @Raggarn i Gränges någon gång i forntiden, på FFM-Virihaure, Pajala eller Torne. Eller lider jag av en total minneslucka från den tiden?
Kan tänka mig att det finns många minnesluckor i historien.
Inte så välseglade som er men vart på walleniusbåtar och bro båtar där alkoholen flöda och nykterhetskravet kom 24h från land.
Kommer ihåg bosun när vi gick genom Panama, stor tid i mitt liv har jag legat där och snortat cocain, not any more have wife now, but when we young ooh man those partys.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.