Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hmm , Glömmer aldrig när vi var ute o fiskade , Smorde in mig som f,an men tyvärr var det after sun som jag smorde in mig innan vi gick ut ,,, så brände mig som f,an ,, Ja ja trevligt var det iaf ,,
Svensk restauranger som är kvar i Khao lak. Lucky öppnar den 4/10. Let's eat och Green pepper är öppet. Ger inte många stjärnor för Green Pepper. Lasilo svensk/ ungrare en trevlig prick med liten menu helt ok. Jompa som har Lucky har bra priser och bra mat. Också den danske "juden" Henrik leveranser av sprit,vin och öl också går det även att köpa över disk.
Moo moo turné buss verkar har gjort sitt. Inge efterfrågan på katoj vissar upp sina behag. Kanske dags för ett besök hos älg baren som ägs av en kanadensare. Majabladen har man lite över allt nu mera. Roland McDonalds den gamla snusk gubben får allt vänta på kunder.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.