Scandinavian Corner i Khao lak

På söndag är det dags igen
Kräftskiva-2.jpg

Har faktiskt hänt att jag måste fråga vilken dag är det idag,,, jo, jag vet, ni också. Men det är väl skönt eller hur,, inte bry sig ett skit,, alla dagar där är så mycket mer värda när man väl är där,, just nu är det ju ett enda stort mörker här ,, men jag vet att det är fredag.;):):nod::D:D:D

Senast redigerad av en moderator:
Har faktiskt hänt att jag måste fråga vilken dag är det idag,,, jo, jag vet, ni också. Men det är väl skönt eller hur,, inte bry sig ett skit,, alla dagar där är så mycket mer värda när man väl är där,, just nu är det ju ett enda stort mörker här ,, men jag vet att det är fredag.;):):nod::D:D:D
Mörker!! Snart landskamp @Krille ;)då kommer ljuset när blågult vinner med 3-2:):nod::rolleyes:

Så är det ju, men ju närmre hemresan man kommer ju mer vaken blir man på vilken dag det är ... man skulle åka ner ett år i stöten ...

Ser ju helt fantastiskt ut :D Nu fick jag en ny plan:nod: Hur blir rutten från Khorat till Khao Lak? 3 December ska flyget från Khorat till Chiang Mai och Phuket invigas, är det planerat är väl bäst att tillägga:cool:
Buss till Phuket kliv av i Khokloi en halvmil innan Sarasin bron till Phuket sen lokal buss eller taxi till Khuk kak sen har du Scandinavian corner

Liknande trådar

M
Svar
6
Visningar
3 K
R
A
Svar
1
Visningar
1 K