Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har du testat? Jag har fermenterat i ugn ett par ggr blir riktigt braluktar en del om man inte ställer kärlen i stekpåsar, men det har du koll på @Krille
Har du testat? Jag har fermenterat i ugn ett par ggr blir riktigt braluktar en del om man inte ställer kärlen i stekpåsar, men det har du koll på @Krille
Helt rätt Micke,, luktar illa utan stekpåsarna, inte alls populärt hemma utan dessa. Förresten inte poppis alls när jag ockupperar ugnen, så ska nog köpa en ugn för detta ändamålet och ställa den i garaget. Tycker att detta snuset tom. blir bättre än köpesnus,, och så billigt, det är ju en viktig del för en Smålänning
Helt rätt Micke,, luktar illa utan stekpåsarna, inte alls populärt hemma utan dessa. Förresten inte poppis alls när jag ockupperar ugnen, så ska nog köpa en ugn för detta ändamålet och ställa den i garaget. Tycker att detta snuset tom. blir bättre än köpesnus,, och så billigt, det är ju en viktig del för en Smålänning
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.