Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det gör vi aldrig Phirawan! Häftigt med bensinpumparna där, jag och Linda pratade om att öppna ett litet pumpställe och sälja bensin, men det verkar inte vara så bra ส่วนเกิน ;D
Torkat kött mums, bläckfisk eller grodor ;D ;D, sjysst med tuggumi som ligger under, kan kanske behövas när man ätit torkad bläckfisk ;D ;D ;D
Det gör vi aldrig Phirawan! Häftigt med bensinpumparna där, jag och Linda pratade om att öppna ett litet pumpställe och sälja bensin, men det verkar inte vara så bra ส่วนเกิน ;D
Torkat kött mums, bläckfisk eller grodor ;D ;D, sjysst med tuggumi som ligger under, kan kanske behövas när man ätit torkad bläckfisk ;D ;D ;D
Det är bra att ha tuggummi efter torkad bläckfisk..
Vi på väg till Mae tang (Chiang mai) och hade paus(toa) .tyckte att det roligt att visa er med bensinpumpa
Det är bra att ha tuggummi efter torkad bläckfisk..
Vi på väg till Mae tang (Chiang mai) och hade paus(toa) .tyckte att det roligt att visa er med bensinpumpa
Ja, är det en bra affär Phirwan att sälja bensin? Har inte fått det intrycket. När jag kollat skulle det kanske bli högst 8-10 Bath per liter, en liter ligger väl på en mellan 38-43 Bath per liter i inköp och det går ju inte att sälja det för mer en kanske 50-53 Bath per liter.
Ja, är det en bra affär Phirwan att sälja bensin? Har inte fått det intrycket. När jag kollat skulle det kanske bli högst 8-10 Bath per liter, en liter ligger väl på en mellan 38-43 Bath per liter i inköp och det går ju inte att sälja det för mer en kanske 50-53 Bath per liter.
Jasså, ja då måste jag fått fel uppgifter, får nog kolla upp detta, tack Phirawan. Jag själv tankar ju utan att tänka, 100 Bath för en tank på vespan och så är det bra ;D, man gör ju inte det när man bara är på semester.
Nä inte den där hårdhänta. Vi var på en skola där dom gick för att utbilda sej till massörer, där fick vi sk. riktig thai massage och jävlar vad ont det gjorde och vad ont jag hade dan efter så aldrig mer. Gärna lite oljemassage
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.