semester

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Phirawan " sa:
Hoppas att ni inte trötta på mina foto!

Det gör vi aldrig Phirawan! Häftigt med bensinpumparna där, jag och Linda pratade om att öppna ett litet pumpställe och sälja bensin, men det verkar inte vara så bra ส่วนเกิน ;D

Torkat kött mums, bläckfisk eller grodor ;D ;D, sjysst med tuggumi som ligger under, kan kanske behövas när man ätit torkad bläckfisk ;D ;D ;D

Mvh Peter :wai:

"insayt " sa:
Det gör vi aldrig Phirawan! Häftigt med bensinpumparna där, jag och Linda pratade om att öppna ett litet pumpställe och sälja bensin, men det verkar inte vara så bra ส่วนเกิน ;D

Torkat kött mums, bläckfisk eller grodor ;D ;D, sjysst med tuggumi som ligger under, kan kanske behövas när man ätit torkad bläckfisk ;D ;D ;D

Det är bra att ha tuggummi efter torkad bläckfisk..
Vi på väg till Mae tang (Chiang mai) och hade paus(toa) .tyckte att det roligt att visa er med bensinpumpa

"Phirawan " sa:
Det är bra att ha tuggummi efter torkad bläckfisk..
Vi på väg till Mae tang (Chiang mai) och hade paus(toa) .tyckte att det roligt att visa er med bensinpumpa

Ja, är det en bra affär Phirwan att sälja bensin? Har inte fått det intrycket. När jag kollat skulle det kanske bli högst 8-10 Bath per liter, en liter ligger väl på en mellan 38-43 Bath per liter i inköp och det går ju inte att sälja det för mer en kanske 50-53 Bath per liter.

Har jag rätt?

"insayt " sa:
Ja, är det en bra affär Phirwan att sälja bensin? Har inte fått det intrycket. När jag kollat skulle det kanske bli högst 8-10 Bath per liter, en liter ligger väl på en mellan 38-43 Bath per liter i inköp och det går ju inte att sälja det för mer en kanske 50-53 Bath per liter.

Har jag rätt?

Du får väl ha lite runt omkring service. Det är ju det som dom tjänar på i Sverige. Det är ju som att komma in i en ICA affär fast med bensin

Jag vet inte om affär .. men sist var det kostar 30.97 Baht /liter när vi tanka bilen.

"Phirawan " sa:
Jag vet inte om affär .. men sist var det kostar 30.97 Baht /liter när vi tanka bilen.

Jasså, ja då måste jag fått fel uppgifter, får nog kolla upp detta, tack Phirawan. Jag själv tankar ju utan att tänka, 100 Bath för en tank på vespan och så är det bra ;D, man gör ju inte det när man bara är på semester.

Hej fina bilder in me fler bara ingen tröttnar på bilder från det genuina thailand....
o lycka till me hus köpet o en karma blir de me

glimten66 :wai:

Dags för mig!

semester 2-31 mars 2011 291.jpg

semester 2-31 mars 2011 292.jpg

Är det du som ligger och blir misshandlad :D Du ser i så fall ut att njuta av behandlingen. ::)
Skönt när man kan få sådan behandling på hemma plan

"Phirawan " sa:
Hoppas att ni inte trötta på mina foto!

Phirawan
frugan här hemma när hon såg bild nr 2, dom
för 10-20 bath, blev så glad, och den den
näst sista tycker jag att jag kan för dig ;D

"Rolf " sa:
Är det du som ligger och blir misshandlad :D Du ser i så fall ut att njuta av behandlingen. ::)
[/quote

Det är jag!

Det var inte så skönt från börja,,..hon tryckte hård som sjutton!! men till slut var det skönt.. :laugh:
Gillar du Thaimassage Rolf?

"Phirawan " sa:
"Rolf " sa:
[/quote

Det är jag!

Det var inte så skönt från börja,,..hon tryckte hård som sjutton!! men till slut var det skönt.. :laugh:
Gillar du Thaimassage Rolf?
Nä inte den där hårdhänta. Vi var på en skola där dom gick för att utbilda sej till massörer, där fick vi sk. riktig thai massage och jävlar vad ont det gjorde och vad ont jag hade dan efter så aldrig mer. Gärna lite oljemassage

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp