Söker större MC över 1000cc för renovering grön bok ett krav

MAO så är det avundsjukan som lyser igenom när du kallar oss med skinnjacka och MC för blöjknutte , lite av det gamla ordspråket " surt sa räven om rönnbären "555:):)
Klart jag är avundsjuk;)
Är bara för feg, att göra slag i sak.
Hade gärna varit blöjknutte, men livet är mig för kärt;)det där med gasreglage och 0 till 100 på 2 - 3 s, då hade hornen vuxit ut:D

När man kallar folk som hjälper barn för "Blöjor" så kanske man skall skänka en tanke till Kjell Bergqvist, skådespelaren som hjälper till att samla in pengar och bygga upp skolor för föräldralösa barn i Thailand.. Han har nog tillbringat mer tid i Thailand än många andra på forumet.
Är han en blöjknutte?? En man som inte backar för skitsnack... Han hjälper fattiga... Han hjälper barn till skolgång.. :wai::wai: Efter tsunamin var han den som startade skolor för överlevande barn.. Är han en skitstövel? Är han en Blöjknutte? Han kör säkert en 125 cc mc i Thailand. Han har hus där.
Lite :offtopic: Men för att poängtera att de som kör MC för att samla in pengar mm till barn i Thailand, har ett stort hjärta.. Inga Hells Angels.. Vanligt folk.. :wai::wai: Samma gäller de 1000 -tals från hela världen som deltager i insamlingen via rundtur i Thailand med MC.. :wai:
Tänk på blodtrycket @Pepsi du hetsar upp dig i onödan;)svävar iväg om Kjell Bergqvist :D:Dvad har han med saken att göra:p

Har sällan otur när jag tänker, inte i detta fall heller:pför mig är blöjknutte inget nedvärderande, bara ett roligt uttryck på vuxna med skinnjacka som kör mc;)
Har själv aldrig vågat ta mc-kort, är för glad i gasreglget:D;)men kan inte sticka under stolen med att det ser förbaskat skönt ut, när man ser hojåkarna:)
Blöjknuttar när jag växte upp var mopedburen ungdom med trimmade moppar. Så lite nedvärderande var det allt här i alla fall. :D

Blöjknuttar när jag växte upp var mopedburen ungdom med trimmade moppar. Så lite nedvärderande var det allt här i alla fall. :D
Om man kallar killar och tjejer som kör mc för blöjknuttar.... Vad kallar man då de smårika som kaj seglar i hamnen och inte ger sig ut med sin stora båt??? Sitter och dricker Champange och käkar räkor vid kajen hela sommaren... Små packade att de inte vet vad styrbord och barbord är..
Slaggar efter ett tag med kölsvinet.. Kärringen sover på Backen och vet inte var aktern är... Vad kallar man det folket för??? :p:p:p:p

Om man kallar killar och tjejer som kör mc för blöjknuttar.... Vad kallar man då de smårika som kaj seglar i hamnen och inte ger sig ut med sin stora båt??? Sitter och dricker Champange och käkar räkor vid kajen hela sommaren... Små packade att de inte vet vad styrbord och barbord är..
Slaggar efter ett tag med kölsvinet.. Kärringen sover på Backen och vet inte var aktern är... Vad kallar man det folket för??? :p:p:p:p
Ja kanske inte hittat billsnyckeln båtfolket ???

Bryggseglare kallar vi dem normalt , ett folk för sig , men inte ett sjöfolk :)

Exakt bryggseglare! Även nyktra har dom fasen inte en susning om för och akter, babord och styrbord. Patetiskt! Det är lika bra att dom ligger fast förtöjda, skulle dom under inflytande av brända och destillerade drycker blir dom en stor fara för övrig sjöfart och Sjöräddningen får rycka ut. :mad:

Liknande trådar

R
Svar
0
Visningar
1 K
Remus
R
B
Svar
3
Visningar