Söker tips och råd om lugnt boende på Phuket

G

Gunsan70

Gäst
Hej på er! Jag är ny här på ThaiSnack och skulle behöva lite råd och tips... Funderar på att köpa en flygbiljett till Bangkok i mitten av februari, stanna där några dagar och sen ta inrikesflyg till Phuket och stanna ca tre veckor. Jag festar inte så jag söker efter ett lugnt och stillsamt boende på Phuket (gärna i området kring Kata, Karon) och undrar om det finns någon här som kan rekommendera något sådant till ett vettigt pris? Jag har varit i Thailand (Bangkok, Phuket, Jomtien, Koh Samui mfl) tre gånger tidigare men det är några år sedan nu... Om jag lyckas få ihop det är det första gången jag reser dit själv så uppskattar också tips och råd om vad jag bör/ska tänka på som ensamresande kvinna. Tack på förhand :)

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
thaikonsult Lite tips när du söker uppehållstillstånd. Uppehållstillstånd och visum mm 0
MartinAndersson Söker tips på boende i Bangkok(on nut) Bangkok forum 6
Grannen Olsson Förstagångsbesökare i Pattaya och Jomtien, söker tips på boende mm Pattaya forum 36
Ziplock Söker Barnkanalen - fast på thai Allmänt thailandforum 3
S Söker Yakeaw Tra Bai Po i Sverige eller online. Allmänt thailandforum 0
Isan Lover Thailand söker 10 000 utländska engelskalärare. Thailändska Nyheter 46
I Tre förväntansfulla utbytesstudenter söker Värdfamilj! Allmänt thailandforum 7
A Söker större MC över 1000cc för renovering grön bok ett krav Allmänt thailandforum 26
R Söker lärare i thai Uppsala Språkhörnan 0
thaikonsult Att tänka på när du söker visum. Uppehållstillstånd och visum mm 0
Långeman Dataproblem !! Var söker jag hjälp Allmänt thailandforum 40
O Söker jobb i thailand Allmänt thailandforum 29
A Grundligare utredning av expats som söker longterm visa i Chonburi. Uppehållstillstånd och visum mm 105
A Söker någon jämnårig att hänga med i Kamala fr 20 December Allmänt thailandforum 0
S Vill någon ha Whisky? (Katt i Pattaya söker nytt hem) Allmänt thailandforum 11
L Söker information om den här traditonella thai bilden Allmänt thailandforum 2
M Söker jobb i Thailand Allmänt thailandforum 4
P Student söker praktik, Systemutveckling, Webbutveckling Allmänt thailandforum 12
T Asiatisk restaurang i Ullared söker kock/restaurangbiträde Allmänt thailandforum 0
C Söker ett par som vill hitta tillbaka till kärleken.. [gärna med olika nationaliteter] Allmänt thailandforum 11
B Söker baguetter från Thailand Allmänt thailandforum 3
T Söker jobb i Thailand Allmänt thailandforum 25
thaikonsult Vilken kö gäller när du söker uppehållstillstånd? Uppehållstillstånd och visum mm 16
M söker kontaktperson i bangkok till mitt examensarbete Allmänt thailandforum 2
Lara Croft Desperata bönder söker hjälp från kungen att få betalning för sitt ris Thailändska Nyheter 0
thaikonsult Kolla "min sida" när du söker uppehållstillstånd via internet. Uppehållstillstånd och visum mm 0
thaikonsult Viktigt för dig som söker uppehållstillstånd! Uppehållstillstånd och visum mm 7
C Jag söker par i Isaan Isaan forum 11
A Söker frön och kärnor Allmänt thailandforum 0
T Journaliststuderande söker hjälp med slutarbete Allmänt thailandforum 12
M Söker enrumslägenhet i Patong beach för april Allmänt thailandforum 1
A söker en kokbok på thaimat som är skriven på thai Allmänt thailandforum 4
A Söker avancerad ord... Språkhörnan 2
A Söker praktik plats i Thailand Allmänt thailandforum 1
A Barnfamilj söker hus i Thailand för en månad Thailändskt reseforum 3
A Söker jobb som byggnadarbetare i thailand. Allmänt thailandforum 4
A söker Allmänt thailandforum 1
Isan Lover Bra tips om sevärdheter och fina bilder ifrån Bueng Kan. Isaan forum 7
Syster TUK TUK Tips på bra veterinär Allmänt thailandforum 59
stef@n Stefan´s mat, recept och tips Matprat (Thailändska köket) 94
A Tips ifrån Spången. Allmänt thailandforum 4
Lung-Nok Tips på hotell Allmänt thailandforum 16
Berralund Flygbolagens bonussystem, tips och råd Thailändskt reseforum 211
Matt82 Tips på tandläkare i Bangkok? Thailändskt reseforum 0
L Körkort (Bike) tips/info/svårighet? Allmänt thailandforum 40
Isan Lover Tips om strandnära boende i Krabi området. Thailändskt reseforum 8
S Tips på hur vägen är väster om Chao Praya River i Bok Thailändskt reseforum 51
B Restaurang tips i Hua hin Hua Hin och Cha-Am forum 17
PanPan Tips på restaurang, nyår i bangkok. Bangkok forum 10
B Tips på svensk julmat i Chiang Mai denna jul? Chiang Mai forum 0

Liknande trådar

Topp