SV: Karma i största allmänhet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"andrejsdenruskige " sa:
Ska ta en skärmdump och visa dom på systembolaget.
Jag har beställt två backar med Leo och hoppas få lite rabatt på köpet med mina inlägg och karma.

Skulle kunna tänka mig att inläggen inte ger mer än 1,50:- medans karman bör ge mig 12:- i rabatt.

Tycker det låter som ett bra resonemang för inlägg kan ju vilken idio... som helst få ihopp ;)
Men karma är inte så lätt,bör ju vara lite sunt förnuft bakom det.

"Birger LKPG " sa:
Tycker det låter som ett bra resonemang för inlägg kan ju vilken idio... som helst få ihopp ;)
Men karma är inte så lätt,bör ju vara lite sunt förnuft bakom det.

Exakt!
Bör revidera dessa 1,50:- till 0:-. Det är kraftig inflation på inlägg per dags dato.

Det är vanligt på forum att det ges kompiskarma till alla inlägg som kompisarna gör oavsett om inläggen är bra eller skit.

"legolas " sa:
Respektlös som vanligt? Eller är det bara avundsjukan som lyser igenom? Det är som det är. Antingen så gör man det man drömt om, eller så nöjer man sig att drömma om det man aldrig fick gjort....

Ha ett liv kan ha olika innebörd för olika människor. En del människor är materiellt framgångsrika, men ganska tomma i skallen, och klarar bara inte av att utnyttja de fördelarna som ett bra materiellt liv borde ha för personen ifråga.

En del andra människor är framgångsrika när det gäller att leva själva livet, de har en själslig lycka som "soffpotatisen" hemma i Sverige aldrig ens förstår innebörden av.

Jag tycker faktiskt Birger LKPG att dina uttryck mot andra människor är ganska låga, och det är ju tur att du kan gömma dig bakom en datorskärm medans du är oförskämd emot andra. Kom ut i verkliga livet och möt människor, så ser du vilken ställning du egentligen har här i livet och i gruppen omkring dig...Då hjälper det inte att ha pengar för att dominera sin omgivning!!!

Fy skam för såna typer som dig... Och det är min riktiga åsikt.. Igår så gick du till attack emot folk som valt att bo här i Thailand (inlägget ovan). Och imorse gick du till attack emot gunnarg. Sluta nu.....

jag tycker att det är kanonkul att du har över 30% i karmastatistik, jättekul, måste ju innebära att du skriver jättefina inlägg hela tiden.. Eller så beror det på att du skriver så enormt FÅ inlägg.. Jag vet inte... Men bra gjort i alla fall...

legolas
:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
[/quote

Mina inlägg får ju igång blodomloppet på dig i all fall ;D ;D ;D

"legolas " sa:
Som vanligt så läses det som man själv vill läsa.. All skit och kritik ni skickat åt mitt håll då när jag frågat om karma och inlägg.... DÅ var det OK att bete sig.... Men NU så ifrågasätts ingenting.... Fegisar..........

Nu har det nog duttats i laokao flaskan allt för länge :-\

Framför allt så blir man nervös när forum världen blir viktigare än det riktiga livet!
Seså ut i den friska luften, sätt tidslås på era nätuppkopplingar till endast 15 minuter per dag i en vecka så ni bara kan göra viktiga uppgifter på nätet och tillbringa resten av tiden till dom som börjar misströsta över datorns våld över.........

självklart ska man förtjäna karma!
det skulle finnas ett minus karma så man kan ta tillbaka lika
många karma som man gett.

jag skulle med 100% ligga på stort minus

vad jag förstår är det lätt att glömma att ge karma till
personer som är aktiv.

karma till dig
för dit arbete med v75 tråden

vinnarhålet

OCH DET SKA KOMMA FRÅN DEN SOM HAR MEST KARMA AV ALLA. DU VERKAR NÄSTAN LITE AVUNSJUK. PERSONLIGEN BRYR JAG MIG INTE OM KARMA MEN DU SKA FÅ EN SÅ DU BLIR GLAD. URSÄKTA BARA EN FUNNDERING.

Dagens undring - Karma - Förtjänar man en sådan?

Det är väldigt lätt att starta två konton och ge sig själv karma....

ja du är dagens :xmas_smiley:

gnälla i en tråd
sedan kasta sig in i nästa

logik NOT

Tycker att det blev ett kusligt lugn i den här tråden :( Kan ingen berätta en rolig historia ;D

För att sänka min karmakvot , så gör jag ytterligare ett inlägg ... Nöjd nu ??? :police:

Jag är dålig på att ge karma även om jag tycker många av er är värda det. Mycket av det ni skriver är intressant att läsa. Eftersom karman inte betyder något för mig i ett sånt här forum och det ändå är lätt att fuska med så tänker jag aldrig på att ge karma.

Sen är det ju lättare om man bara skrivit några inlägg att hög kvot än om man skrivit tusentals inlägg. Det vill till att börja med en vishet, då kan man väl få hundratals procent ... så nja inget av intresse för mig. Snarare antalet!

22 st inlägg idag!
ingen karma.

man håller samma låga nivå på inläggen som innan
man var bannlyst.

ska pina er imorgon oxå!
KARMAKVOTEN SKA NER I BOTTEN

Jag är urdålig på att ge KARMA, men du ska få en av mig Magnus för dina bra trådar som du har startat idag. :thumbsup:

Vad roligt. Att få en karma av
dig var det sista jag trodde skulle hända!

jag tackar, undrens tid är inte förbi

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
43
Visningar
3 K
glimten66
G
M