Respektlös som vanligt? Eller är det bara avundsjukan som lyser igenom? Det är som det är.
Antingen så gör man det man drömt om, eller så nöjer man sig att drömma om det man aldrig fick gjort....
Ha ett liv kan ha olika innebörd för olika människor. En del människor är materiellt framgångsrika, men ganska tomma i skallen, och klarar bara inte av att utnyttja de fördelarna som ett bra materiellt liv borde ha för personen ifråga.
En del andra människor är framgångsrika när det gäller att leva själva livet, de har en själslig lycka som "soffpotatisen" hemma i Sverige aldrig ens förstår innebörden av.
Jag tycker faktiskt Birger LKPG att dina uttryck mot andra människor är ganska låga, och det är ju tur att du kan gömma dig bakom en datorskärm medans du är oförskämd emot andra. Kom ut i verkliga livet och möt människor, så ser du vilken ställning du egentligen har här i livet och i gruppen omkring dig...Då hjälper det inte att ha pengar för att dominera sin omgivning!!!
Fy skam för såna typer som dig... Och det är min riktiga åsikt.. Igår så gick du till attack emot folk som valt att bo här i Thailand (inlägget ovan). Och imorse gick du till attack emot gunnarg. Sluta nu.....
jag tycker att det är kanonkul att du har över 30% i karmastatistik, jättekul, måste ju innebära att du skriver jättefina inlägg hela tiden.. Eller så beror det på att du skriver så enormt FÅ inlägg.. Jag vet inte... Men bra gjort i alla fall...
legolas
[/quote
Mina inlägg får ju igång blodomloppet på dig i all fall ;D ;D ;D