Sitter här och betraktar helt förundrad faktiskt en del människors konton här på forumet. Karmaprocenten är skyhöga i vissa fall. Jag ser 80% och jag ser t.om 126%...... Men vad jag inte ser, är vad det är som föranleder dessa hysteriska siffror på vissa håll.....
jag går in och läser inläggen dessa herrar (oftast herrar) gör på forumet, och får oftast fram att deras inlägg består av enstaka ord, smileysar eller kanske på sin höjd maximalt en endaste mening bara!!!! Finns det folk som sitter och supportar var 6:e timma bara för att göra dessa individar mer lyckliga eller vad handlar det om.
jag trodde att det handlade om att man skulle förtjäna karma inte få dom som en löjlig gåva för NOLL arbete.....
Vad tycker ni andra.....Kul med lite konstruktivt funderande istället för de garanterade löjliga inläggen som oftast handlar om att trådstartaren skulle vara avundsjuk eller nåt sånt.....
legolas
ps. En procentsats på B-tung t.ex. tycker jag är helt befogad faktiskt, han skriver och har åsikter och han ger ut recept och han berättar, så där är det absolut inga problem.... Jag nämner detta så ni förstår att det INTE är han jag menar i dessa fall...
dsme