"mackes " sa:
OK, slå nu ihop era påsar och anfall får vi se om ni lyckas övertyga mig gemensamt.
Förstår inte riktigt vart du vill komma i din argumentation om att jag skulle ha blivit grundlurad, Skulle det kännas bättre för din egen del om du lyckades övertyga mig? Göra mig olycklig och undanröja hotet om att bli brädad av någon gammal stöt?
Var påstår jag att du har blivit grundlurad?
Jag har ingen avsikt med att såra dig, jag delger bara mina egna tankar baserade på min ringa erfarenhet av livet, jag har ju inte ens fyllt 50.
Personligen har jag valt att inte skaffa mig en ung tjej just av anledningen att jag inte vill få en känsla av att inte vara älskad för den jag är. Men jag måste erkänna att jag varit extremt lockad många ggr för jag har haft kortare förhållanden med 25-30 åringar som påstått sig älska mig och dem är väldigt "kvinnliga"
Det som gör Thaitjejer så mycket bättre måste väl vara att dem alla älskar äldre män, för samtliga 10 talet unga thaitjejer jag har haft har sagt sig älska mig...
Jag tror att de tjejer som faktiskt kan älska en 30 år äldre man på riktigt är väldigt få men du kanske har haft turen att hitta en, du och alla andra här..
Grattis till dig Mackes

Jag är avundsjuk för alla jag träffat på har ljugit för mig, visst har dem älskar mig, dem har älskat känslan av att äntligen ha fått fatt i en farang som kan ta hand om dem, och dessutom en skapligt ung och vacker en.
Det bästa dem vet är att ringa runt till alla dem känner och berätta "jag har farang nu" Åhh.. är han rik frågar samtliga..
Men älskat mig som person i sitt hjärta som kärlek är på riktigt det vet dom inte vad det är, just det faktum att de flesta aldrig varit kära på riktigt gör det så enkelt för dem att säga "jag älskar dig" dom vet inte vad dom pratar om.
Min erfarenhet av Thailand är inte särskilt stor men min erfarenhet av kvinnor och kärlek är desto större, när du kan få en kvinna att i ett romantiskt ögonblick okontrollerat brista ut i tårar över sina känslor för dig då vet du att hon älskar dig på riktigt.
Det är möjligt att jag haft oturen att stöta på alla dessa som ljuger och jag kanske
ändrar syn framöver när min erfarenhet av Thaitjejer växer, men jag tror det inte.
Just nu har jag inlett ett förhållande med en 2 år yngre Thaitjej, snygg sak men ingen 30 åring.. Här känner jag att det är helt annorlunda, här finns potential till det jag kallar riktig kärlek, hur det blir visar sig om ett par v.
Sen kan det ju naturligtvis vara så att vi har olika syn på vad riktigt kärlek är, jag påstår inte att jag kan och vet bäst och att min syn är den enda rätta, jag bara delger den sett utifrån mitt perspektiv.